הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בלונג ביץ': אישה ו-5 כלבים נהרגו לאחר שנפגעו מרכב שברח מהמשטרה
המשטרה רדפה אחרי רכב מסחרי גנוב שבו נהג גבר ששתה לשוכרה כאשר הוא פגע במכוניתה של ג'סיקה בינגמן. מותם של ארבעה כלבים נקבע במקום, מותה של האישה וכלב נוסף נקבע בהמשך. הנהג הפוגע יואשם ב-DUI ובהריגה

אישה וחמישה כלבים נהרגו אתמול (שלישי) בלונג ביץ' לאחר שנהג שנמלט מהמשטרה פגע ברכבה של ההרוגה, כך נמסר מהמשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'סיקה בינגמן, אם חד הורית מלונג ביץ', נהרגה במהלך המרדף המשטרתי (צילום: פוקס 11 / פייסבוק)

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 11:30 בבוקר, אז שוטרים הבחינו ברכב מסחרי גנוב באזור צומת השדרות ברודוואי ו-אלמיטוס. השוטרים ניסו לעצור את המכונית, אך הנהג סירב ומרדף התפתח. כעבור דקות בודדות, נהג הרכב המסחרי פגע במכוניתה של האישה ברח' 3 פינת שד' טמפל.

כוחות ההצלה פינו את האישה במצב אנוש לבית החולים, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. בהמשך היא זוהתה כג'סיקה בינגמן, אם חד הורית. שישה כלבים היו איתה במכונית בעת התאונה, וארבעה מהם נהרגו במקום. כלב נוסף פונה לבית חולים וטרינרי, אך מותו נקבע כעבור זמן קצר.

נהג הרכב המסחרי זוהה כחאבייר אוליברז בן ה-43, תושב לוס אנג'לס. הוא נפצע בתאונה באורח קל בלבד, ולאחר שקיבל טיפול רפואי הוא הועבר לבית הכלא של לונג ביץ'. על פי המשטרה, אוליברז הוא אסיר משוחרר וחבר בכנופייה. הוא צפוי לעמוד לדין באשמת מספר סעיפים חמורים, לרבות בריחה משוטר, נהיגה תחת השפעת אלכוהול והריגה.

האירוע מצטרף לשורה ארוכה של מרדפים שהסתיימו בצורה דומה - פגיעה בעוברי אורח. בתחילת השבוע התהפכה מכונית במהלך מרדף שהתנהל בשכונת צ'אטסוורת. עוד קודם לכן, ליאור אדר בת ה-25 נפגעה באורח אנוש לאחר שטנדר שברח מהמשטרה פגע בה במהירות גבוהה מאוד. פחות מיממה לאחר מכן אירעה התנגשות קשה בין כלי רכב מסחרי שברח מהמשטרה לבין SUV. בשלהי חודש מרץ נהרג גבר בשנות ה-50 לחייו בשכונת וודלנד הילס, וזאת לאחר שנער בן 17 פגע בו עם מכוניתו במהלך מירוץ מכוניות לא חוקי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE