הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"בודדה היא לא תהיה": קריאה לקהילה הישראלית בפלורידה ללוות את מיקה בדרכה האחרונה 
חיילת צה"ל בהתנדבות מתה בנסיבות טרגיות במהלך שירותה בבסיס הדרום. פעילי הקהילה הישראלית בפלורידה יוצאים בפנייה לחבריה להפגין נוכחות במסע ההלוויה

מיקה לוויט, חיילת שהתנדבה לשירות בצה"ל מבוקה רטון, פלורידה, מתה ביממה האחרונה בנסיבות טרגיות במהלך שירותה בבסיס בדרום הארץ. צוות רפואי שהוזעק למקום קבע את מותה, והמשטרה הצבאי פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מיקה לוויט ז"ל

כעת הקהילה הישראלית בפלורידה, ובראשה ג'ו זבולוני יוצאת בקריאה ללוותה בדרכה האחרונה, ביום שישי הקרוב בשעה 3 אחר הצהריים, בבית העלמין מגן דוד. בפוסט שפרסם זבולוני נכתב כי הוא "מצפה מכל הקהילה כאן ללוות אותה ויחד נראה לה שבודדה היא ממש לא תהיה בדרכה האחרונה". גם אביה של מיקה, טל העלה בפייסבוק את ההודעה על הבשורה הקשה והפרטים על הלוויתה.

מוקדם יותר החודש, דיווחנו כי בתנועת Keep Olim in Israel טוענים שצה"ל מטייח את המציאות ואת חומרת מצבם הנפשי של החיילים הבודדים. בצבא לעומת זאת, טוענים שהמצב היום טוב מאי פעם. עוד לפני המקרה הטרגי של מיקה לוויט, ידוע על שלושה חיילים בודדים בצה"ל שנפטרו במהלך שלושת החודשים הראשונים של 2019: שניים מהתאבדות והשלישי ממנת יתר של סמים. הדבר גרר גל של ביקורת ודיווחי תקשורת על חייהם הבודדים באמת של החיילים הללו, מתנדבים ברובם הגדול (אם כי הקטגוריה "חייל בודד" כוללת גם חרדים שהתגייסו ונודו בשל כך ממשפחתם וקהילתם).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE