הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס: קשיש העיר לאישה חוצפנית באוטובוס - ושילם בחייו
האישה צעקה וקיללה מול כל הנוסעים, ולא הסכימה לקבל הערה מהקשיש בן ה-74. כשהוא בא לצאת, היא דחפה אותו מהדלת - והפילה אותו על המדרכה. הוא נפגע בראשו לאחר חודש מת

משטרת לאס וגאס פרסמה השבוע סרטון שבו נראית אישה דוחפת קשיש בן 74 מאוטובוס. המשטרה פרסמה את הסרטון הקשה כדי לבקש מעדי ראייה שהיו במקום למסור את עדותם בפרשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הקשיש סירב לקבל סיוע רפואי במקום (צילום מסך)

לאחר שנפל מהאוטובוס, האיש נפגע בראשו במדרכה, ולאחר כחודש הוא מת מפצעיו. עדי הראייה סיפרו לבלשי המשטרה כי האישה, קדשה בישופ בת ה-25, ניבלה את הפה וצעקה באוטובוס בזמן האירוע, בשלהי חודש מרץ.

כאשר הקשיש, סרג' פורניר, חלף על פניה במעבר האוטובוס, הוא ביקש ממנה "להיות נחמדה יותר לנוסעים". בתגובה בישופ דחפה אותו מהאוטובוס באמצעות שתי הידיים שלה, כפי שניתן לראות בסרטון.

 

תיעוד האירוע כפי שנתפס במצלמת האבטחה המוצבת באוטובוס

בסרטון ניתן לראות את הקשיש מחזיק בעגלה מקופלת. כאשר הוא ניגש אל החלק הקדמי של האוטובוס, החשודה דחפה אותו אל מחוץ לרכב. לאחר מכן היא המשיכה מהמקום בלי להציע עזרה, והחזיקה את ידו של בנה בזמן שהם חלפו על פני פורניר שהיה שרוע על המדרכה.

 

הואשמה ברצח של קשיש. קדשה בישופ (צילום: משטרת לאס וגאס)

המשטרה ציינה כי פורניר סירב לקבל טיפול רפואי במקום האירוע, אך אושפז בבית החולים באותו לילה. כחודש לאחר האירוע הוא מת מסיבוכים רפואיים, וחוקר מקרי המוות קבע כי מדובר ברצח.

בישופ הואשמה ברצח של אדם מבוגר והיא צפויה להופיע בפני בית המשפט בשבוע הבא.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE