הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עצוב: הדברים האחרונים שאמרה ג'ניפר אניסטון לאנג'לינה ג'ולי לפני הרומן עם בראד פיט
אפשר ללמוד עד כמה קשה היתה ההיסטוריה של אניסטון לאחר שחשפה את הדברים שאמרה לג'ולי ימים ספורים לפני שהחל הרומן בינה לבין פיט

השחקנית, ג'ניפר אניסטון, בדיוק החלה בצילומי העונה האחרונה של הסדרה "חברים", כשהיא פגשה את אנג'לינה ג'ולי בחניון לפני שהחלו הצילומים לסרט Mr. and Mrs. Smith, בשנת 2004. המתח בנישואים של אניסטון ובראד פיט הלך והתגבר, משום שהוא התנגד להסכמתה להצטלם לעונה האחרונה של סדרת הקומדיה הפופולרית, למרות שהיא הרוויחה סכום נאה של מיליון דולר עבור כל פרק.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




היעדרו של פיט ניכר כשהסדרה הסתיימה והמשפחות של השחקנים התאספו למסיבה אחרונה. אניסטון משכה בכתפיה כשנשאלה היכן בעלה ואמרה שהוא עסוק בצילומי הסרט Mr. and Mrs. Smith. היא לא ידעה אז, שאיבדה את לבו של פיט לטובת אחרת ושהנישואים שלהם צפויים להסתיים בקרוב.

בראיון בו סיפרה על התקופה ההיא בחייה, חשפה אניסטון שהפעם היחידה בה פגשה את ג'ולי היתה בחניון של סט הסדרה "חברים". זה קרה ימים ספורים לפני שג'ולי החלה לצלם את הסרט עם פיט. אניסטון סיפרה על הפגישה: "עצרתי והצגתי את עצמי. אמרתי לה 'בראד מאוד מתרגש לעבוד איתך, אני מקווה ששניכם תיהנו מאוד".

המשמעות העצובה שההערה הזו מקבלת עכשיו, לאחר שחלף זמן רב וחברים של אניסטון סיפרו שפיט "התנתק רגשית" מהנישואים שלהם. אניסטון הודתה, כי זמן קצר לאחר שפיט פגש בג'ולי "הוא נעלם". הזמנים הטובים של אניסטון הגיעו לסיומם כשפיט וג'ולי "התאהבו על הסט" ובשנת 2014, לאחר שנים של זוגיות, הם התחתנו.



שנתיים לאחר מכן, כזכור, הגישה ג'ולי בקשה לגירושים על בסיס "פערים שלא ניתנים לגישור". השניים הפכו לגרושים רשמית בחודש אפריל השנה.

9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE