הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרוג בהתרסקות מסוק בבניין משרדים בלב מנהטן‎
בסביבות השעה 1:43 בצהריים דווח על מסוק שפגע ברב-קומות בסמוך לטיימס סקוור המפורסם. בשלב זה דווח על לפחות הרוג אחד כאשר לא ידוע אם מדובר בטייס. אל האזור מגיעים כוחות שיטור והצלה רבים, הציבור מתבקש שלא להתקרב למקום

מסוק התרסק או ביצע נחיתת חירום על בניין רב-קומות במנהטן, כך נמסר מוקדם יותר היום (שני) ע"י מכבי האש בניו יורק. מדובר בבניין משרדים הממוקם בשדרה השביעית 787.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, לפני זמן קצר (צילום: טוויטר)

 

כוחות חילוץ והצלה רבים הוזעקו לבניין בשדרה השביעית, בסמוך לטיימס סקוור המפורסם. על פי מכבי האש, ההודעה הראשונית בנוגע לאירוע התקבלה בסמוך לשעה 1:43 בצהריים (שעון מקומי).

על פי הדיווחים, לפחות בן אדם אחד נפגע במהלך האירוע. בהמשך דווח על ההרוג, אך לא ברור אם זה בנוסף לפצוע. בסביבות השעה 3:00 אחה"צ עדכנו הרשויות כי אדם אחד, טייס המסוק, נהרג, ושאין נפגעים מעבר לכך.

 

עומסי תנועה גדולים נרשמים באזור בעקבות האירוע (צילום: רויטרס)

 

המסוק חג מעל לעיר באזור שאסור לטוס בו, וזאת בשל הסמיכות לבניין טראמפ. מעבר לכך, נבחנת האפשרות שההתרסקות נבעה בשל מזג האוויר. לרוב, מסוקים ממריאים כאשר טווח הראייה המינימלי עומד על 3 מייל וגובה העננים עומד על כאלף רגל. היום, טווח הראייה עמד על כחצי מייל כאשר גובה העננים היה 500 עד 800 רגל בלבד.

 

 

כ-100 רכבי חירום הוזעקו למקום, ועל כן עומסי תנועה גדולים נרשמים באזור כולו.

הנשיא טראמפ צייץ כי "קיבל עדכון בנוגע להתרסקות המסוק בניו יורק. המחלצים עושים עבודה נהדרת, הממשל שלי עומד לרשותם", הוא כתב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE