הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ככה זה כשיש שניים: ג'ניפר לופז נזכרת ברגע בו גילתה שיש לה תאומים
וחושפת שכשהפכה לאמא היא רצה להתנצל בפני כל החברים שלה שעד אז הביטו בה כאילו יש לה שלושה ראשים

ביום שישי ה-22 בפברואר, 2008, קיבלו ג'ניפר לופז (49) ובעלה לשעבר, מארק אנטוני, קיבלו לידיהם את מקס ואיימי. היום הם בני 11 והיא עדיין המומה בכל פעם שהיא נזכרת ברגע בו גילתה שיש לה תאומים. השחקנית והזמרת סיפרה שחשדה שהיא בהיריון כשחשה רטט בבטנה, לפני שפנתה לרופא על מנת לאשר את החדשות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כשנבדקה גילתה שיש לה שני תינוקות. כשנשאלה איך הרגישה כשגילתה את ההפתעה, השיבה, "זה סיפור טוב. הבנתי שאני בהיריון כשהייתי בפורטוגל והיה לי מופע גדול. אז פשוט הפסקתי ליומיים כשהרגשתי רטט בבטן. הרגשתי מעין פרפר קטן בבטן ומיד ידעתי שיש בתוכי חיים. ידעתי את זה, אז פניתי לרופא והוא ביצע סריקת אולטרסאונד כשהבטן שלי עדיין היתה שטוחה. הוא אמר 'אתה רואה את זה? זה גרגר קטן של אורז? זה תינוק'. אני הייתי המומה. אלוהים יש לנו תינוק".



ג'יילו המשיכה להיזכר באותו רגע, "אחר כך הוא אמר, 'את רואה את גרגר האורז הקטן הזה כאן?' זה עוד תינוק. אני הייתי המומה כפליים, צעקתי 'מההה?' והתחלתי לצחוק בהיסטריה. לא האמנתי, אבל כך גיליתי שיש לי תאומים".



כשהיא נשאלה האם להיות אמא זה מה שהיא צפתה שיהיה, השיבה לופז "אי אפשר לדמיין איך זה להיות אמא עד שהופכים לאמא. אני זוכרת שנהגתי לתת לחברים שלי עצות על ילדים והם תמיד הביטו בי כאילו היו לי שלושה ראשים. אחרי שהפכתי לאמא התנצלתי בפני כל החברים שלי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE