הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פיילוט ניסיוני בדומינו'ס: משלוחים ברכב אוטונומי עד סוף השנה
רשת הפיצריות העולמית תפתח בתוכנית לבדיקה ההתאמה של רכבי Nuro, שכבר עתה משמשים למשלוחים של קרוגר. בכיר בדומינו'ס: "מדובר בהזדמנות נפלאה להעניק ללקוחות שלנו אפשרות משלוח נוספת"

רשת הפיצריות העולמית, "דומינו'ס פיצה", הודיעה השבוע על שיתוף פעולה חדש עם חברת הרובוטיקה Nuro, במסגרתו החברה תבצע משלוחים של פיצות אל בית הלקוח באמצעות רכב אוטונומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרכב האוטונומי של Nuro יביא את הפיצות של דומינו'ס עד בית הלקוח (צילום: Nuro)

 

הפיילוט הניסיון יחל ביוסטון בהמשך השנה, במסגרתו החברה תנסה "ללמוד יותר על החווית הלקוח באמצעות סוג משלוח זה", כך על פי דומינו'ס.

לדברי הרשת, אם הפיילוט יצליח, הרי שמערך המשלוחים ישתפר פלאים, בייחוד בשעות העומס: "ההזדמנות להעניק ללקוחות שלנו אפשרות לקבל את ההזמנה במכונית אוטונומית היא נפלאה", אמר קווין וסקוני, סמנכ"ל רשת הפיצריות.

חברת הרובוטיקה Nuro גייסה עד כה כמיליארד דולר ממשקיעים גדולים, והיא משתפת פעולה עם רשת הסופרמרקטים קרוגר. במסגרת שיתוף פעולה זה, הרכבים האוטונומיים מבצעים משלוחים של מזון אל בית הלקוח. מי שייסדו את החברה הם דייב פרגוסון וג'יאן ז'ו, שני מהנדסים שעבדו בתוכנית הרכבים האוטונומיים של גוגל - Waymo.

בסוף שנת 2018 החברה השלימה פיילוט ניסיון ראשון בתחום (אז עם יצרנית הרכבים פורד), וראשי דומינו'ס טוענים שמדובר בצעד הבא של התהליך: "בסבבים הקודמים של בדיקות ראינו שלקוחותינו אוהבים את הרעיון של קבלת המשלוח ברכב אוטונומי", הסביר וסקוני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE