הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נהג הליפט שהסיע את הנעדרת טוען: היא פגשה אדם אחר ביעדה
בחקירתו סיפר הנהג שלא הבחין בדבר חריג בהתנהגותה של מקנזי לואק בת ה-23, אך כן סיפר כי פגשה אדם אחר בפארק הנמצא במרחק של כ-20 דקות נסיעה מביתה. סגן מפקד המשטרה המקומית: "נסיבות היעלמותה בהחלטת מעוררות דאגה"

מקנזי לואק בת ה-23, תושבת מחוז לוס אנג'לס אשר לומדת באוניברסיטת יוטה, נצפתה כשהיא עולה לרכב אחר לאחר שנסעה ליעדה באמצעות רכב בחברת "ליפט", כך דווח מוקדם יותר היום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התמונה האחרונה שבה תועדה מקנזי לואק, הצעירה הנעדרת (צילום: משטרת סולט לייק)

 

כזכור, לואק שבה לביתה באל סגונדו, עיר הסמוכה לנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס (LAX) כדי להיות נוכחת בהלווית סבתה. בשעות המוקדמות של ה-17 ביוני, היא נחתה בנמל התעופה של סולט לייק סיטי בדרכה חזרה ללימודים.

היא עלתה על רכב שעבד בשירות חברת הנסיעות השיתופיות ליפט, והורדה ביעד בצפון העיר. "הבלשים שוחחו עם נהג הליפט ולמדו שמקנזי פגשה אדם בפארק האץ, שם הורדה ע"י נהג הליפט. לדברי הנהג, הוא עזב אותה שם ולדעתו היא לא הייתה במצוקה כלשהי", אמר טים דאוט, סגן מפקד משטרת סולט לייק סיטי.

 

מקנזי לואק לפני היעלמותה (צילום: מש' לואק)

 

לואק הורדה בפארק בסביבות השעה 3:00 בבוקר, והנהג המשיך לבצע נסיעות בעבור השירות בשעות שלאחר מכן. חברת ליפט הגיבה לפרשה וסיפרה שהיא משתפת פעולה עם החוקרים בצורה מלאה, והוסיפה שנתיב הנסיעה של לואק "היה שגרתי לחלוטין והסתיים ביעד שהיא הכניסה באפליקציה".

 

 

"אנחנו יודעים שזו תקופה מפחידה עבור כל מי שמכיר ואוהב את הגברת לואק. הבטיחות של הנוסעים היא עקרון חשוב בחברה, ואנו מסייעים לרשויות אכיפת החוק בחקירתן", כלשון ההודעה.

 

פארק האץ' בה לואק נצפתה לאחרונה (צילום: רויטרס)

 

שותפתה לדירה של לואק היא זו שהפנתה את תשומת הלב של הרשויות לפרשה לאחר שלואק לא שבה לביתה, שנמצא במרחק של כ-20 דקות נסיעה מהפארק. מאז שנעלמו עקבותיה, לואק פספסה מבחן חשוב באוניברסיטה, דבר שחבריה אומרים שלא אופיינה לה כלל. 

רשויות החוק בסולט לייק סיטי אף הוסיפו כי היא הייתה אמורה לשוב ללוס אנג'לס, אך לא עלתה על הטיסה: "אין לנו ראיות המצביעות על האפשרות למעשים פלילים, אך נסיבות היעלמותה בהחלטת מעוררות דאגה", אמר דאוט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE