הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המשטרה ביוטה: מקנזי לואק נרצחה, חשוד במעשה נעצר
11 ימים אחרי שנצפתה לאחרונה בפארק בצפון העיר, הבוקר פשטה המשטרה בסולט לייק סיטי על בית דירות ועצרה את איולה אג'אי בחשד שחטף ורצח את הצעירה תושבת מחוז לוס אנג'לס. לא ברור אם יש קשר למבוקש לחקירה אותו סימנה המשטרה שלשום

משטרת סולט לייק סיטי עצרה גבר החשוד שרצח את מקנזי לואק בת ה-23, תושבת מחוז לוס אנג'לס שלמדה באוניברסיטת יוטה ושנעדרה מאז שעלתה על נסיעת ליפט ב-17 בחודש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תמונתה של מקנזי, שנרצחה ע"י אג'אי, שצולם בעת שנכנע למשטרה במהלך הפשיטה על ביתו (צילום: מש' לואק / AP)

 

איולה אג'אי נעצר והואשם ברצח, חטיפה בנסיבות מחמירות ועוד, כך הודיעו לפני זמן קצר רשויות החוק בבירת יוטה. ההודעה הגיעה לאחר שעשרות שוטרים פשטו על בית דירות בעיר בסביבות השעה 9:20 בבוקר (שעון מקומי). כזכור, גם שלשום פשטה המשטרה המקומית על בית שבו גר אדם שהוגדר כ"מבוקש לחקירה".

"משטרת סולט לייקי סיטי עצרה חשוד בנוגע לתיק מקנזי לואק", צייצה המשטרה הבוקר בשעה 10:14. כזכור, לואק נחתה בשדה התעופה של העיר ב-17 ביוני לאחר ששבה מהלווית סבתה שנערכה בלוס אנג'לס. לואק, שבמקור גרה בעיר אל סגונדו (סמוכה לנמה"ת LAX), עלתה על נסיעת ליפט והורדה בפארק בצפון העיר בסביבות השעה 3:00 בבוקר.

 

איולה אג'אי, הבוקר בעת מעצרו במהלך הפשיטה בבית הדירות (צילום: AP)

 

לא ברור אם יש קשר בין אג'אי שנעצר הבוקר לבין המבוקש לחקירה שסומן אתמול. רישומים מקוונים מצביעים על כך שלאג'אי אין עבר פלילי, והוא התגרש מאשתו מוקדם יותר השנה. בנוסף, המשטרה הבהירה כי לנהג הליפט אין כל קשר לפרשה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE