הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נוסעת בטיסת "יונייטד" מאיטליה טוענת: המושב שלי היה מלא בנמלים לאורך כל הטיסה
שארלוט ברנס החלה להרגיש שמשהו מוזר עוד בטרם המריאה טיסתה מוונציה לניוארק. צוות האוויר ביקש ממנה להמתין לאחר ההמראה והגשת הארוחה כדי לטפל בבעיה, ובדיקה העלתה כי המקור הוא תיקו האישי של נוסע אחר. "מדאיג מאוד", אמרו בחברת התעופה

נוסעת בטיסה בינלאומית של "יונייטד איירליינס" פנתה לרשתות החברתיות כדי לספר על הסיוט שעברה לאחר שהמושב שלה היה מלא בנמלים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מטוס של "יונייטד" כפי שפעל בקו ונציה-ניוארק (צילום: Shutterstock)

 

שארלוט ברנס טסה בראשית השבוע מוונציה שבאיטליה לניוארק שבצפון ניו ג'רזי, ובטוויטר היא סיפרה כיצד שמה לב ל"נמלה גדולה ושמנה" שזחלה על הכרית שלה. דקות ספורות לאחר מכן היא צייצה וסיפרה ש"נמלה נוספת עברה עכשיו על המסך האישי שלי", ונמלה שלישית טיפסה על הזרוע שלה.

היא פנתה לצוות האוויר, שביקש ממנה להמתין עד אחרי ההמראה. אלא שלאחר ההמראה נאמר לה שעליה להמתין לאחרי הגשת ארוחת הערב. רק לאחר שנוסע נוסף התלונן בפני אנשי הצוות, הם החלו לבדוק את הסוגייה. "שני דיילים עקבו אחרי הטור של נמלים בתקווה למצוא את המקור", צייצה ברנס וסיפרה בהמשך שהמקור היה תיק אישי של אחד הנוסעים.

הצוות העיר את הנוסע, שהתבקש לפתוח את תיקו. בפנים נמצאו אלפי נמלים חיים: "הוא הוריד את התיק לרצפה, פתח אותה ואז יצאו מאות נמלים ורצו לכל כיוון", היא כתבה. כאשר שבה הביתה בתום הטיסה הארוכה, היא סיפרה שנאלצה להעביר את כל החפצים שלה דרך "ZappBug", שקית מחוממת שהורגת יתושים וחרקים נוספים.

חברת התעופה ביקשה להדגיש כי מקור הנמלים היה תיקו של נוסע, ולא תקלה כלשהי במטוס. "מדאיג מאוד מה שהתרחש בטיסת 169 מוונציה לניוארק", אמרו ביונייטד איירליינס.

רק אתמול חברת התעופה עלתה שוב לכותרות לאחר שמטוס שלה נאלץ לבצע נחיתת חירום בניוארק בעקבות תקלה. זו הייתה הפעם השנייה שאירוע מסוג זה התרחש במטוסי החברה בשבועיים האחרונים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE