הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת לוס אנג'לס עצרה חשודה בדריסתו למוות של ניצול שואה בן 91
רשויות החוק בוואלי לוס אנג'לס חשפו שטנדר העונה לתיאור המכונית הפוגעת נמצא כשבוע לאחר התאונה הקטלנית, אך לא הוסבר כיצד החוקרים הגיעו אל החשודה, ששמה לא פורסם. נכדתו של ההרוג: "היה אדם מלא חיים", הגיע לארה"ב "כדי להיות חופשי"

אישה נעצרה בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח שבה נהרג גנאדי בולוצקי בן ה-91, ניצול שואה ותושב העיר, כך נמסר ממשטרת לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גנאדי בולוצקי ז"ל על רקע תיעוד הדריסה (צילום: מש' בולוצקי / משטרת לוס אנג'לס)

 

שמה של החשודה שנעצרה לא פורסם, כמו גם הנסיבות שהובילו למעצרה. עם זאת, הוא צפויה לעמוד לדין בגין שלל עבירות חמורות, לרבות פגע וברח, תקיפה באמצעות נשק קטלני והריגה, כך מסר ג'ף לי ממשטרת לוס אנג'לס. עוד נמסר כי טנדר התואם את תיאור המכונית הפוגעת נמצא נטוש ביום חמישי האחרון.

כזכור, בולוצקי נדרס למוות ב-20 ביוני בעת שחצה את הכביש במעבר חצייה בסביבות השעה 5:30 בבוקר. קרובי משפחתו סיפרו שהוא יצא לטייל עם כלבו כפי שעשה בכל בוקר כאשר נפגע מהמכונית בצומת השדרות מגנוליה ו-ווילקינסון בשכונת ואלי וילג'.

מצלמת אבטחה תיעדה את התאונה, ובסרטון שהועלה לרשתות ע"י המשטרה ניתן לראות את הטנדר הפוגע עוצר תחילה, אך כעבור כמה שניות הנהגת ברחה מן הזירה. בתיעוד ניתן לראות אדם נוסף שחוצה את הכביש במעבר חצייה נוסף. הוא ראה את התאונה, אך המשיך כהרגלו.

כוחות ההצלה הגיעו אל זירת התאונה בסופו של דבר ופינו את בולוצקי לבית החולים, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. אדריאנה, נכדתו של בולוצקי, תיארה את סבה שלה כ"אדם מלא חיים" שהצליח לברוח מהנאצים לברית המועצות, ובהמשך הגיע לארצות הברית "כדי להיות חופשי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE