הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הוא אנס אותי כשהייתי בת 15": מתלוננת נוספת נגד המיליארדר ג'פרי אפשטיין
ג'ניפר אראוז, כיום בת 32, טוענת שנאנסה בידי איש העסקים בביתו במנהטן כשהייתה בת 15. "הוא אנס אותי בכוח וידע בדיוק מה הוא עושה. מאוד פחדתי ואמרתי לו להפסיק. אני זוכרת שאמרתי 'בבקשה תפסיק'", היא שיחזרה. הוא טענה שגוייסה ע"י אישה צעירה שפנתה אליה מחוץ לבית הספר בו למדה

אם לא די בצרות המשפטיות של המיליארדר היהודי ג'פרי אפשטיין, שנעצר במהלך סוף השבוע בחשד שסרסר בנערות, מוקדם יותר היום נודע כי אישה נוספת התלוננה שהותקפה מינית על ידו בהיותה בת 15.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המיליארדר שהואשם שסרסר בנערות, ג'פרי אפשטיין, ותמונתה של המתלוננת ג'ניפר אראוז כשהייתה בת 14 (צילום: Getty Images / ג'ניפר אראוז)

 

המתלוננת החדשה היא ג'ניפר אראוז, שהייתה רק בת 14 כאשר אישה צעירה ניגשה אליה מחוץ לבית הספר שבה למדה במנהטן בשנת 2001. האישה הייתה נחמדה וסקרנית כאשר היא שאלה את אראוז על משפחתה, על האופן שבו גדלה ועל המצב הכספי של המשפחה.

האישה סיפרה לאראוז על גבר נחמד ועשיר שגר בסמוך, ובהמשך היא סיפרה ששמו ג'פרי אפשטיין. הפעמים הראשונות שבהן ביקרה בדירתו המפוארת של אפשטיין, אראוז טוענת שהם רק דיברו. האישה שסייעה בגיוסה הצטרפה למפגשים הראשונים, ואראוז סיפרה על החלום שלה להפוך לשחקנית בברודווי ועל אביה, שנפטר כתוצאה ממחלת האיידס כשהיא הייתה בת 12 בלבד.

 

אראוז, כיום בת 32, במהלך הראיון שהעניקה לרשת אן. בי. סי. (צילום: אן. בי. סי.)

 

במפגש הראשון שלה עם אפשטיין ללא נוכחות האישה, המיליארדר הציג לנערה את ביתו המפואר והסיור הסתיים בחדר שאותו הוא כינה "החדר האהוב עליי בבית", כך על פי אראוז. במרכז החדר הוצבה מיטת טיפולים ועל גבי הקיר נתלה ציור של אישה צעירה ועירומה.

אראוז שבה לחדר זה באופן סדיר בשנה שלאחר מכן, תוך כדי שהמיליארדר שכנע אותה לעשות לו מסאז' כשהיא לבושה רק בתחתונים. לדבריה, הוא הביא את עצמו לסיפוק ושילם לה 300 דולר בכל מפגש.

 

איור של אפשטיין בבית המשפט בניו יורק (צילום: AP)

 

בראיון שערכה מוקדם יותר היום לרשת אן. בי. סי., אראוז סיפרה כיצד המפגשים הפכו למיניים עוד יותר לקראת סתיו 2002. לדבריה, הוא הורה לה להוריד את התחתונים ואז החל לגעת בה בכוח.

"הוא אנס אותי בכוח וידע בדיוק מה הוא עושה. מאוד פחדתי ואמרתי לו להפסיק. אני זוכרת שאמרתי 'בבקשה תפסיק'", שיחזרה אראוז, כיום בת 32. למרות שהתחננה שיחדול ממעשיו, המיליארדר התעלם והמשיכה לבצע בה את זממו. לאחר המקרה הזה, היא סירבה לשוב לביתו וטוענת שחייה הדרדרו בשנים שלאחר מכן בעקבות הטראומה שחוותה בבית.

 

מפגינים נגד אפשטיין מחוץ לבית המשפט הפדרלי במנהטן, אתמול בניו יורק (צילום: AFP)

 

כאמור, אפשטיין בן ה-66 נעצר בסוף השבוע והואשם בסרסור של נשים בניו יורק ופלורידה בין השנים 2002 ל-2005. העדות של אראוז מוסיפה מימד חדש לכתב האישום שגם ככה חמור, והוא גיוסה של נערה מחוץ לבית ספר בניו יורק במטרה לשדל אותה לזנות. 

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE