הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ממשיך להסתבך: כתב אישום חמור נוסף הוגש נגד הזמר אר. קלי
הרשויות הפדרליות הגישו כתב אישום מזעזע כנגד הזמר, שנגדו הוגש כבר כתב אישום בשיקגו בגין עבירות דומות. על פי החשד, הוא וחברי פמלייתו גייסו נשים ובנות שמצאו בהופעות של הזמר, והן קיבלו תשלום כדמי שתיקה לאחר קיום יחסי המין עמו

כחצי שנה לאחר שהואשם באילנוי ב-10 סעיפים של תקיפה מינית של קטינות, הזמר אר. קלי נעצר השבוע בידי הרשויות הפדרליות לאחר שכתב אישום חמור נוסף הוגש נגדו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קלי בביהמ"ש בחודש שעבר (צילום: Getty Images)

 

על פי החשד, קלי וחברי פמלייתו גייסו נשים ובנות כדי לקיים יחסי מין עם הזמר, ולאחר מכן שילמו לקורבנות ולעדי ראייה כדי שאלו לא יספרו על ההתעללות המינית שעברו.

כתב האישום החמור נחשף מוקדם יותר היום בניו יורק, ובאופן רשמי קלי מואשם בסחיחה, חטיפה, עבודה בכפייה וניצול מיני של קטינה. עוד נטען בכתב האישום כי קלי, מנהליו, שומרי הראש שלו ועוזרים אחרים בחרו נשים ובנות שראו בהופעות ובאירועים אחרים שאליהם הוזמן הזמר, והם אירגנו לו "מפגש" עמן.

חבריו של הזמר קבעו לאותן נשים חוקים ברורים: אסור להן לצאת מהחדר - גם לא לשירותים - ללא אישורו של קלי. נאסר עליהן להסתכל על גברים אחרים והן חוייבו לקרוא לזמר "דאדי", כך על פי כתב האישום.

 

הזמר אר. קלי יוצא מבית המשפט בשיקגו בחודש שעבר (צילום: AP)

 

בכתב האישום המזעזע נטען שהתקיפות המיניות הללו התרחשו במשך יותר משני עשורים, הן בשטח ארצות הברית והן במדינות אחרות. על פי החשד, קלי קיים יחסי מין עם נערות מתחת לגיל 18 ולא חשף שהוא נושא מחלן מין. הוא אף צילם את המעשים בחלק מהמקרים, ובכך יואשם בהפקת תוכן פורנוגרפי של קטינות.

כזכור, מוקדם יותר השנה הזמן הסגיר את עצמו לרשויות בשיקגו לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה מינית של קטינות.

אמש, בסביבות השעה 7:00 בערב, הרשויות הפדרליות עצרו את הזמר בעת שטייל עם כלבו. הוא מוחזק כעת במתקן הכליאה הפדרלי במרכז העיר שיקגו, וביום שלישי הבא הוא יובא בפני שופט שיקבע אם הוא יקבל את האפשרות להשתחרר בערבות, או שמא ייאלץ להישאר מאחורי סורג ובריח עד תום ההליכים נגדו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE