הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ירגיש כמו 105 מעלות": גל חום חריג צפוי להגיע לניו יורק במהלך סופ"ש
עוד לפני שהסופ"ש יהפוך לקיצי במיוחד, סופת רעמים תביא כמויות גדולות של גשם לעיר. לאחר מכן, הטמפרטורות צפויות לעלות לכיוון 100 מעלות פרנהייט, אולם מדד החום מצביע על כך שירגיש חם עוד יותר

תושבי ניו יורק עדיין מתאוששים מהפסקת החשמל הגדולה שהתרחשה במהלך סוף השבוע במנהטן, והם יקוו שלא יהיו הפתעות כלשהן לקראת מזג האוויר ההפכפך שצפוי בימים הקרובים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תושבי ניו יורק משתזפים במהלך גל החום החריג אשתקד (צילום: רויטרס)

 

גל חום חריג יגיע לאזור לקראת סוף השבוע, אך קודם צפויים גשמים וטמפרטורות של כ-85 מעלות פרנהייט. על פי החזאי טום קיינס מ-AccuWeather, סופת הרעמים שתפקוד את אזור ניו יורק היום ותישאר עד מחר היא השאריות של הסופה הטרופית בארי, שהביאה כמויות גשם אדירות לאזור ניו אורלינס לפני ימים אחדים.

אחרי אמצע השבוע הרטוב, ביום שישי הטמפרטורות צפויות להיזנק ל-93 מעלות פרנהייט. עם זאת, מדד החום (נתון המשלב את הטמפרטורה והלחות) מצביע על כך שתושבי התפוח הגדול ירגישו כאילו מדובר ב-103 מעלות פרנהייט. גם למחרת היום, בשבת, הטמפרטורות ימשיכו לעלות ויגיעו ל-95 (ירגיש כמו 105 מעלות).

"יום שבת יהיה היום הגרוע ביותר בסוף שבוע, אך גם בשישי ובראשון לא יהיה סימפטי", אמר קיינס, שהסביר שהחום לא יישבר עם רדת החשיכה. "האוויר יעמוד, אני לא מאמין שהטמפרטורה תרד מתחת ל-80 מעלות פרנהייט במהלך הלילות בסופ"ש", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE