הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רעש אדמה בעוצמה 4.3 בסולם ריכטר הורגש בצפון קליפורניה
פחות משבועיים לאחר שדרום המדינה חוותה שתי רעידות עוצמתיות בתוך כ-36 שעות, היום בצהריים הגיע תורם של תושבי צפון המדינה. דיווחים על הרעש הגיעו מסקרמנטו ועד אוקלנד. רעש משנה בעוצמה 3.5 הורגש דקות ספורות לאחר מכן

רעידת אדמה בעוצמה 4.3 בסולם ריכטר הורגשה מוקדם יותר היום (שלישי) בסמוך לעיר ליברמור, הממוקמת כ-35 מייל מזרחית לסן פרנסיסקו. זמן קצר לאחר מכן הורגשה רעידת משנה בעוצמה 3.5, כל על פי מכון הסקר הגיאולוגי של ארה"ב (USGS).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock / גוגל מפות)

 

הרעש הראשוני אירע בסמוך לשעה 1:11 בצהריים, והוא הורגש ברחבי האזור, לרבות באוקלנד ובסקרמנטו, כל על פי ה-USGS. לא נרשמו פצועים, ובשלב זה אין דיווחים על נזק. תחילה דווח כי מדובר ברעש בעוצמה 4.4, אך הסקר עדכן את עוצמתו כעבור זמן קצר.

רעידת המשנה בעוצמה 3.5 בסולם ריכטר הורגשה בשעה 1:24 באותו האזור, בסמוך לליברמור. על פי הסקר, מקור הרעש ככל הנראה בעומק של כ-7.5 מייל מתחת לאדמה.

כזכור, לפני כעשרה ימים הורגשו שתי רעידות אדמה עוצמתיות בדרום קליפורניה. בבוקר יום העצמאות, ה-4 ביולי, רעש אדמה בעוצמה 6.4 הורגש בכל האזור, לרבות בלוס אנג'לס. בדיעבד התברר כי מדובר ברעש מקדים, שכן בשעות הערב של יום שישי אירעה רעידת אדמה נוספת, הפעם בעוצמה 7.1 בסולם ריכטר.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE