הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הנוקמים: סוף המשחק" עקף את "אווטאר" כסרט הרווחי בכל הזמנים
הלהיט של אולפני מארוול הצליח לקחת את התואר מג'יימס קמרון בתוך כשלושה חודשים בלבד. במהלך סוף השבוע הודיעה דיסני כי הסרט גרף 2.79 מיליארד דולר ברחבי העולם, הרבה הודות לגרסה בעלת שתי סצנות נוספות שפורסמה בתחילת חודש יוני

קצת פחות משלושה חודשים לאחר שעלה לאקרנים ברחבי העולם, מוקדם יותר היום (ראשון) נודע כי "הנוקמים: סוף המשחק" הפך לסרט הרווחי ביותר בכל הזמנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"הנוקמים: סוף המשחק" הפך לסרט הרווחי בכל המנים (צילום: אולפני מארוול/דיסני)

 

דיסני, שבבעלותה אולפני מארוול, חשפה שהסרט שיצא בחודש אפריל האחרון הרוויח 2.79 מיליארד דולר ברחבי העולם, ובכך הוא חצה את "אווטאר" שהרוויח 2.7897 מיליארד דולר.

כדי להמחיש את גודל ההישג צריך להביט על כמות הימים שהסרט נמצא בקולנוע. בזמן ש"אווטאר" הוקרן במשך 234 ימים באשר שוחרר בשנת 2010, ל"סוף המשחק" נדרשו בסף הכל 87 ימים כדי לקבוע את השיא החדש.

עם זאת, "הנוקמים: סוף המשחק" עבר מעין חידוש בחודש שעבר כאשר אולפני מארוול הוסיפו שתי סצנות אשר האריכו את הסרט במספר דקות. המעריצים השרופים ביותר של סרטי הקומיקס נהרו בחזרו לבתי הקולנוע, דבר שאיפשר לסרט לעבור את "אווטאר".

 

האם סרטי ההמשך של "אווטאר" יחזירו את התואר מ"מארוול"? (צילום: דיסני)

 

כאשר הגרסה החדשה של "סוף המשחק" פורסמה, הסרט היה בפיגור של כ-40 מיליון דולר מאחורי "אווטאר", כך שנראה שהמהלך של אולפני מארוול הצליח ובגדול.

"'אווטאר' היה המלך הבלתי מעורער של קופות הסרטים, והוא הצליח להדוף כל מי שניסה להפילו. 'סוף המשחק', כנגד כל הסיכויים, הצליח לקחת ממנו את התואר", אמר פול דרגרבדיין, בכיר ב-Comscore.

ההודעה של דיסני נחשבת למעט מפתיעה, שכן רק אתמול אמר נשיא אולפני מארוול, קווין פייג', כי "ידרשו מספר ימים" כדי לקבוע את השיא.

"מזל טוב ענק לאולפני מארוול ודיסני, ותודה ענקית למעריצי הסרט שסייעו לו להגיע לשיאים חדשים", אמר אלן הורן, בכיר בחברת דיסני, לאחר קביעת השיא. באופן אירוני, דיסני היא כעת הבעלים של הסרט "אווטאר" לאחר שמוקדם יותר השנה אושרה סופית עסקת הרכישה של אולפני פוקס. ל"אווטאר" צפויים ארבעה סרט המשך אשר ייאבקו על החזרת התואר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE