הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"התחייבות לטווח הארוך": נחשפו תוכניות הבנייה לאולם החדש של הקליפרס
קבוצת הכדורסל אומנם נחשבת לאחות הגדולה של הלייקרס, בטח בכל הקשור לפופולאריות ואהדה, אך בקיץ זה היא עומלת על שינוי התדמית. מעבר להחתמת השחקן המצטיין של סדרת הגמר האחרונה, השבוע הוצגו התוכניות לאולם הביתי החדש שייבנה באינגלווד. בעלי הקבוצה יממן את הפרויקט ומבטיח: "אני לא הולך לשום מקום"

קבוצת הכדורסל "לוס אנג'לס קליפרס" היא אומנם הפחות מוכרת מבין שתי הקבוצות ה-NBA בעיר המלאכים, אך העובדה שהשחקן המצטיין של סדרת הגמר האחרונה חתם בקבוצה עשויה להפוך את הקערה על פיה. השבוע הציגה הקבוצה פרויקט נוסף שעשוי לשנות את פניה לחלוטין - אולמה הביתי החדש שייפתח בעוד חמש שנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עבודות הבנייה יחלו ב-2021, פתיחת האולם תתרחש כעבור שלוש שנים (צילום: לוס אנג'לס קליפרס)

 

אתמול הוצגו תוכניות הבנייה לאולם שאמור להכיל כ-18,500 אלף מקומות במתחם בגודל של כ-900,000 סקוור פוט, וייבנה באינגלווד, בסמוך לאצטדיון הפוטבול שהולך ונבנה במקום. עבודות הבנייה של הפרויקט, שימומנו ע"י בעלי הקבוצה, סטיב בולמר, יחלו בשנת 2021 והאולם צפוי להיפתח כשלוש שנים לאחר מכן.

הקבוצה הציגה את חזונה למתחם הכדורסל והבידור באינגלווד. מעבר לאולם עצמו, הקבוצה תעתיק את כל פעילותה אל המקום, לרבות מטה המועדון ומתקן האימונים. כיום, החברה מתאמנת בשכונת פלאייה ויסטה, משרדי במרכז העיר והיא משחקת באולם הסטייפלס סנטר הסמוך, שם היא נאלצה לחלוק את ההיכל ביחד עם הלייקרס (קבוצת הכדורסל הנוספת) והקינגס (קבוצת ההוקי של העיר).

 

בעלי הקליפרס: "אני לא הולך לשום מקום, וכך גם לגבי הקבוצה" (צילום: לוס אנג'לס קליפרס)

 

"האולם החדש יסייע לנו לקבוע את הזהות של הקבוצה" (צילום: לוס אנג'לס קליפרס)

 

הנהלת הקליפרס רצתה במשך שנים ארוכות למצוא אולם ביתי חדש, וזאת מכיוון שהקבוצה נחשבת לדיירת שלישית בסטייפלס סנטר. כלומר, הלייקרס והקינגס מקבלות עדיפות על תאריכים, דבר שבפועל יוצר פערים גדולים בהכנסות. סטיב בולמר, בעלי הקבוצה ובכיר לשעבר בחברת המחשבים מיקרוסופט, הסביר כי הקבוצה מרוויחה פחות ממכירת כרטיסים כי היא מארחת משחקים באמצע השבוע, ופחות בסופ"ש בו אנשים יותר פנויים.

חוזה השכירות של הקליפרס והסטייפלס סנטר נגמר בשנת 2024, ובכוונת הקבוצה לעבור לאולם החדש בעוד חמש שנים בדיוק - בקיץ 2024. "כאשר קניתי את הקבוצה, חשבתי שזה דבר נהדר שאנחנו לא צריכים לבנות אולם חדש. אבל ככל שאנחנו מתקדמים, אנחנו רואים יותר חסרונות בסטייפלס סנטר", אמר בולמר לעיתון "לוס אנג'לס טיימס".

 

האולם ייבנה באינגלווד, בסמוך לאצטדיון הפוטבול שהולך ונבנה שם בימים אלה (צילום: לוס אנג'לס קליפרס)

 

עוד אמר הבעלים, שרכש את הקבוצה לפני כחמש שנים , כי האולם החדש "יסייע לנו לקבוע את הזהות של הקבוצה. אנשים אומרים שאנחנו משחקים היום באולם של הלייקרס, ואנחנו רוצים שיהיה לנו בית משלנו", אמר בולמר.

בעת רכישת הקבוצה ע"י בולמר, היו שמועות לפיהן בכוונתו להעביר את הקבוצה אל סיאטל, עיר מגוריו. ההחלטה להשקיע בבניית אולם חדש בלוס אנג'לס, אומר בולמר, היא התחייבות לטווח הארוך: "אני ואשתי לא הולכים לשום מקום, וכך גם לגבי הקבוצה", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE