הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התופעה מתרחבת: טיסה לניוארק בוטלה לאחר ששני הטייסים השתכרו
ימים ספורים לאחר שטייס שיכור הורד מטיסת "דלתא איירליינס", נעצרו אמש צמד הקברניטים של "יונייטד" רגע לפני שהטיסו מאות נוסעים לניו ג'רזי. חברת התעופה: "הטייסים הוצאו באופן מיידי משירות פעיל; נמשיך לשתף הפעולה שלנו עם רשויות אכיפת החוק בסקוטלנד

שני טייסים של חברת התעופה התעופה האמריקאית "יונייטד איירליינס" נעצרו אתמול בסקוטלנד בחשד ששתו לשוכרה רגע לפני שהם היו אמורים להטיס מאות נוסעים לניו ג'רזי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מטוס 757 של יונייטד איירליינס, בדומה לזה שאמור היה לבצע את טיסה מספר 162 (צילום: ויקיקומונס)

 

מדובר באירוע החמור השני שנרשם בקרב חברת תעופה אמריקאית בימים האחרונים לאחר שביום שלישי האחרון המשטרה במינסוטה הורידה טייס שיכור ממטוס רגע לפני ההמראה לסן דייגו.

המשטרה בעיר גלזגו לא פרסמה את שמות הטייסים, אך הסבירה כי מדובר באזרחי ארה"ב בני 61 ו-45. עוד נמסר כי השניים נעצרו בחשד שהפרו את החוק המקומי האוסר על טייסים לצרוך אלכוהול בשעות שקודמות לטיסתם.

בעקבות האירוע, טיסה 162 מגלזגו לניוארק - שהייתה אמורה להמריא בשעה 9:00 בבוקר - בוטלה. מאות הנוסעים, שחלקם כבר החלו לעלות על מטוס הבואינג 757, הורדו ופוזרו למלונות ולטיסות חלופיות.

 

נמל התעופה בגלזגו בו נעצרו הטייסים (צילום: Alarmy)

 

מ"יונייטד איירליינס" נמסר כי "הסטנדרטים שיש לעובדים שלנו הם מהגבוהים בתעשייה, ויש לנו מדיניות של אפס סובלנות כלפי צריכת אלכוהול. טייסים אלה הוצאו באופן מיידי משירות פעיל, ואנחנו נקיים חקירה פנימית בנוסף לשיתוף הפעולה שלנו עם רשויות אכיפת החוק בסקוטלנד. בשלב אנחנו מנסים לעזור לנוסעים להגיע כמה שיותר מהר ליעד שלהם", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE