הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על רקע הביקורת הציבורית: אפליקציית ShakeAlert LA זכתה לעדכון קריטי
כחצי מיליון תושבי לוס אנג'לס הורידו את האפליקציה, אך כאשר שני רעשים היכו באזור הם לא זכו להתרעה כמצופה. כעת העירייה השיקה גרסה מחודשת שאמורה לספק התרעה עבור רעידות שיורגשו באזור, ולא רק רעשים שמרכזם נמצא במחוז

ראש עיריית לוס אנג'לס, אריק גרסטי, חשף היום (רביעי) גרסה חדשה ומשופרת של אפליקציית ShakeAlert LA אשר נועדה להתריע על רעידות אדמה. כזכור, האפליקציה הושקה בתחילת השנה, אך השינוי התבצע לאחר שתושבים רבים התלוננו שלא קיבלו התרעה כלל במהלך שתי רעידות האדמה העוצמתיות שהורגשו בתחילת חודש יולי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אפליקציית ShakeAlert LA זכתה לעדכון חשוב ביותר (צילום: רויטרס)

 

כזכור, זמן קצר לאחר רעידת האדמה הראשונה, הרשויות הודיע כי האפליקציה לא הופעלה מכיוון שמרכז הרעש היה מחוץ למחוז. עם זאת, הרעידה הורגשה בכל רחבי העיר על אף מרחק של כ-125 מייל (כ-200 ק"מ) שמפריד בין לוס אנג'לס לבין מרכז הרעש.

כעת, במסגרת השינוי, האפליקציה תספק התרעה גם כאשר מוקד הרעש אינו בתוך תחומי לוס אנג'לס. למעשה, האפליקציה תופעל כאשר הרעידה תורגש בעיר ולא לפי המוקד. בנוסף, העוצמה המינימלית של הרעש הנדרשת כדי שהאפליקציה תופעל תופחת מ-5.0 ל-4.5.

"בכל יום אנחנו מדגישים את החשיבות בלהיות מוכנים לאירועים כאלה כדי שכל תושבי לוס אנג'לס יקבלו את הכלים הנדרשים על מנת לגונן על עצמם ועל בני משפחתם", אמר ראש העיר עם חשיפת העדכון. עוד נחשף כי 800 אלף איש הורידו את האפליקציה באנדרואיד ומכשירי אפל כאשר כ-300 אלף מתוכם הורידו את האפליקציה רק לאחר שתי רעידות האדמה בחודש שעבר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE