הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוקר מקרי המוות בניו יורק קבע: ג'פרי אפשטיין התאבד בתלייה
מוקדם יותר היום פורסמו מסקנות נתיחת הגופה של המיליארדר היהודי, וזאת 6 ימים לאחר שנמצא ללא רוח חיים במתקן הכליאה הפדרלי במנהטן. על פי הדו"ח, שברים בצווארו מאששים את הקביעה לפיה אפשטיין התאבד באמצעות תליית חבל

פחות משבוע לאחר שנמצא ללא רוח חיים בבית המעצר הפדרלי במנהטן, היום (שישי) חשף משרד חוקר מקרי המוות בניו יורק כי המיליארדר היהודי ג'פרי אפשטיין התאבד באמצעות תלייה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'פרי אפשטיין על רקע בית המעצר בו שם קץ לחייו (צילום: AP)

 

הקביעה הרפואית מגיעה על רקע חרושת שמועות ותיאוריות קונספירציה אודות הנסיבות המסתוריות שהובילו למותו של אפשטיין, שנעצר כחודש ימים קודם לכן והואשם בתקיפה מינית של קטינות. עוד נחשף כי מספר עצמות בצווארו של אפשטיין נשברו, דבר שכיח בקרב מקרי התאבדויות באמצעות חבל תלייה.

כבר מההתחלה היה ברור כי מחדל גדול קרה, וכאשר התובע הכללי בר התייחס לפרשה בתחילת השבוע הוא אמר ש"נמצאו אי סדרים חמורים בכלא בו התאבד". כיממה לאחר מכן, מפקד בית הכלא הועבר לתפקיד אחר באופן זמני (עד לתום החקירה), ו-2 סוהרים אשר היו במשמרת בעת ההתאבדות הוצאו לחופשה ללא תשלום.

"אני באופן אישי הייתי מזועזע, אבל אני חושב שכל משרדי הרגיש ככה. גם הרגשתי כעס גדול מאוד שהצוות ב-Metropoilitan Correctional Center לא הצליח לשמור על האסיר בצורה בטוחה", אמר בר במהלך ביקורו ביום שני האחרון בעיר ניו אורלינס. עוד אמר התובע הכללי כי "אנחנו למדים על חריגות רציניות במתקן הכליאה אשר עוררות דאגה, ונצטרך לחקור את הנושא ביסודיות. ה-FBI ומשרד מבקר המדינה (OIG) החלו בחקירה זו".

 

אפשטיין ובת זוגו לשעבר, ג'יסליין מקסוול (צילום: Getty Images)

 

על אף העובדה שאפשטיין הלך לעולמו, הפרשה בה הואשם בתקיפתן המינית של עשרות נערות רחוקה מסיום. השבוע הוגשה תביעה כנגד מנהלי עזבונו ומספר אנשים שעבדו עם המיליארדר, לרבות בת זוגו לשעבר ג'יסליין מקסוול.

התביעה הוגשה ע"י ג'ניפר אראוז, אחת המתלוננות הראשונות שסיפרו על מסכת ההתעללות שעברו בידיו. שלשום אראוז הגישה את התביעה באופן רשמי וטענה כי "מקסוול והעובדות קשרו קשר אחת עם השנייה כדי לאפשר תקיפה מינית ואונס של התובעת".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE