הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רבבות צפויים להגיע ל"אזור 51" בנבדה, מחוז במדינה כבר הכריז על מצב חירום
במחוז לינקולן שאליו יגיעו עשרות אלפים בחודש הבא חוששים מהאירועים, שכן בית המלון היחיד נמצא בעיירה בת 60 תושבים בלבד. "אין לנו מספיק אנשים כדי להתמודד עם מקרי חירום רפואיים, פינוי פסולת וכדומה", אמר בכיר במחוז. בנוגע לאפשרות שהמבקרים יסתערו על "אזור 51" הוא אמר: "זה בסיס צבאי, והחיילים לא עושים מזה צחוק. זו לא בדיחה, הם ירו במי שינסה לפרוץ למקום"

על רקע הכוונה של אלפים להגיע לבסיס צבא ארה"ב "אזור 51", מחוז לינקולן ובו 5,200 תושבים בלבד נאלץ להכריז על מצב חירום כדי להתמודד עם כמות האנשים הגדולה שצפויים להגיע בקרוב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית המלון היחיד במחוז נמצא בעיירה בת 60 תושבים (צילום: Getty Images)

 

בכירי המחוז ציינו את המחסור בכוח אדם לרשויות החירום כגון המשטרה ומכבי האש כסיבה המרכזית להכרזת החירום. כזכור, שני אירועים הקשורים לחייזרים צפויים להתקיים באזור באמצע חודש ספטמבר: האחד הוא תערוכת "עב"מולוגיה" (Ufology), שתתפרס על פני יומיים, ה-20 וה-21 בספטמבר. האירוע השני הוא "אליאנסטוק" שצפוי להתחיל ב-20 בספטמבר ולהסתיים ב-22 לחודש.

"אין לנו מספיק אנשים כדי להתמודד עם מקרי חירום רפואיים, פינוי פסולת וכדומה. הכרזת החירום תסייע לנו להשיג את המשאבים הנדרשים. עיירות במחוז לא יוכלו להתמודד עם כמות כזו של מבקרים, ואנחנו לא רוצים לחכות עד שיהיה משבר כדי להכריז על מצב חירום", אמר ורלין היגבי, יו"ר המועצה האזורית.

בעקבות ההכרזה, משרדי שריף במחוזות סמוכים יתגברו את משרד השריף בלינקולן. בנוסף, ההכרזה תאפשר לנבדה להעביר כספים נוספים לרשות המקומית, דבר שאמור לשלם עבור שעות נוספות של עובדים במחלקות השונות. כבר בשבוע שעבר הגיע צוות ממשרד המושל על מנת לתכנן את ההיערכות.

 

"זו לא בדיחה, הם ירו במי שינסה לפרוץ למקום": אזור 51 בנבדה (צילום: גוגל מפות)

 

במחוז לינקולן ישנן חמש עיירות קטנות, ותושביהן מודאגים מהכאוס שעלול להתרחש עם הגעתם של מאות אלפי מבקרים. כך למשל, בעיירה רייצ'ל - בעלת אוכלוסייה של 60 תושבים בלבד - נמצא בית המלון היחיד במחוז.

"למען הסר ספק, אף אחד אצלנו לא מתרגש מזה. התושבים ייאלצו להתמודד עם מה שיגיע. כן, עסקים מסוימים ירוויחו המון כסף, אבל יהיה עומס מטורף", אמר ריגבי.

באתר האינטרנט של המחוז ציינו במפורש: "מלבד בית המלון ברייצ'ל - שכל חדריו כבר הוזמנו לתאריכים המדוברים - ובר קטן, אין שירותים נוספים בעיירה. אין תחנת דלק ואין חנות", כלשון ההודעה.

לסיום, היגבי ביקש לפנות לאותם רבבות שצפוים לפקוד את האזור בחודש הבא: "זה בסיס צבאי, והחיילים לא עושים מזה צחוק. זו לא בדיחה, הם ירו במי שינסה לפרוץ למקום. רק אל תסתערו על הבסיס", הוא אמר והתייחס לדף הפייסבוק שכתוצאה ממנו נולדו שני האירועים המשונים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE