הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית אנטישמית אלימה נוספת בברוקלין, המשטרה תתגבר את הסיורים בקראון הייטס
המושל קואמו הורה לערב את משטרת המדינה לאחר שבשתי התקיפות הקורבן היה יהודי חרדי והתוקפים עשו שימוש באבנים גדולות. מוסדות יהודים ברובע יזכו לאבטחה נוספת, סיורים יזומים יתבצעו באזורים בעלי אוכלוסייה יהודית גדולה

כשהם עושים מאמצים רבים לאתר את החשוד בתקיפת חרדי בפארק בברוקלין ביום שלישי האחרון, חוקרי משטרת ניו יורק פתחו בחקירה נוספת לאחר שחרדי הותקף עם אבן בזמן שנסע במשאית בשכונת קראון הייטס שברובע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: פליקר)

 

על פי המשטרה, קבוצה של כמה צעירים זרקה את האבן לעבר הנהג בזמן שעמד עם המשאית ברמזור אדום בשד' ברוקלין פינת רח' פרוספקט. כתוצאה מפגיעת האבן, חלון המשאית נופצה והנהג נחתך בפניו. למרות זאת, הוא סירב לקבל טיפול רפואי מכוחות ההצלה שהוזעקו למקום.

תקיפה אירעה כמה רחובות בלבד מפארק לינקולן טרס שבו אברהם גופלין הותקף מוקדם יותר השבוע. למעשה, מתחילת השנה דיווחו תושבי ניו יורק על כ-150 פשעי שנאה אנטישמיים, עלייה משמעותית לעומת שנת 2018, אז נרשמו 88 מקרים דומים ב-8 החודשים הראשונים של השנה.

בשלב זה, אין כל קצה חוט בחקירת שתי התקיפות, אך במשטרה הבטיחו לאתר ולעצור את החשודים. מושל ניו יורק, אנדרו קואמו, הורה למשטרת המדינה לסייע בחקירה. עד אז, במשטרת ניו יורק יתגברו את האבטחה סביב מוסדות יהודים ברובע, כמו גם את כמות הסיורים היזומים שיתבצעו ברחבי קראון הייטס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE