הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לעיני המצלמות: חרדי הותקף ונשדד ע"י אלמונים ברחובות ברוקלין
במשטרה סבורים כי מדובר בשוד ולא בפשע אנטישמי, אולם קביעה סופית תינתן רק לאחר מעצר החשודים. בסרטון שפורסם ניתן לראות את הקורבן הצעיר מנסה לברוח, אך התוקפים הצליחו לגנוב את רכושו ולפגוע בראשו לפני שברחו מהמקום. למרבה המזל, הוא לא נזקק לטיפול ממושך ושוחרר לביתו במהרה

משטרת ניו יורק פתחה בחקירה בעקבות המקרה בו גבר חרדי הותקף באגרופים ונשדד כאשר הלך לבדו בשכונת בדפורד סטויבסנט (בד-סטוי) שבברוקלין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי התקיפה כפי שתועדו באמצעות מצלמת האבטחה (צילום: ארגון שומרים)

 

על פי המשטרה, הקורבן בן ה-24 הלך לאורך רח' ורסוף בסמוף לשד' פלשינג בסביבות השעה 9:30 בלילה כאשר ארבעת התוקפים החלו להתעמת עמו. אחד מהם דרש מהצעיר "לתת לנו הכל", ומיד לאחר מכן הוא הוכה בראשו.

בסרטון שתיעד את האירוע ופורסם ע"י ארגון שומרים ניתן לראות את הקורבן כשהוא מנסה לברוח מהתוקפים, שלא מוותרים ופותחים בריצה אחריו. רגע לפני, ניתן לראות את אחד התוקפים משליך את הטלפון הנייד של הקורבן אל הרחוב, ותוקף אחר אוסף אותו.

לאחר התקיפה, ארבעת החשודים ברחו והקורבן נותר ברחוב כשהוא מדמם מראשו. אמבולנס הוזעק אל המקום, והצעיר קיבל טיפול במקום לפני ששוחרר. כאמור, המשטרה חוקרת את האירוע, אך בשלב זה נראה שמדובר בשוד, ולא בתקיפה על רקע אנטישמי. עם זאת, החקירה נמשכת ויוחלט האם להתייחס לאירוע כאל פשע שנאה לאחר מעצר החשודים, כך על פי דרמוט שיי, בכיר במשטרת ניו יורק.

כזכור, בשבועות האחרונים אירעו שלוש תקיפות אנטישמיות ברחובות העיר. ביום שישי האחרון נעצר חשוד באחת התקיפות.

 

את הסרטון ניתן לראות במלואו בדף הטוויטר של ארגון שומרים

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE