הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיווח: אדם נוימן, מנכ"ל WeWork, הודח מתפקידו
ב"וול סטריט ג'ורנל" פורסם כי הישראלי יסיים את כהונתו כמנכ"ל לאחר שהופעל לחץ כבד מצד תאגיד יפני שהשקיע מיליארדרים בחברה. רק בשבוע שעבר, כחלק מההכנות לקראת ההנפקה הראשונה לציבור, בחברה תיארו את נוימן כ"בעל תפקיד מרכזי. עזיבתו תגרום לפגיעה קשה בחברה"

אדם נוימן, המנכ"ל הישראלי של חברת WeWork, צפוי לפנות את מקומו לבכיר לשעבר באמזון, כך דווח בעיתון "וול סטריט ג'ורנל".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אדם נוימן, מנכ"ל ומייסד שותף ב-WeWork (צילום: Getty Images)

 

לפי הדיוחים, עתידו של נוימן בחברה הוטל בספק לאחר שהוחלט לדחות את ההנפקה הראשונה לציבור (IPO) שתוכננה. כזכור, WeWork הייתה אמורה להפוך לציבורית ולהיסחר בבורסה כבר השנה, אך פסימיות רבה נרשמה לאחר פרסום טופס ה-S-1 (מעין הצהרת כוונות) של החברה.

עוד דווח כי החברה תמנה שני מנכ"לים שיעבדו במקביל: סבסטיאן גנינגהאם, בכיר לשעבר בענקית הסחר המקוון אמזון; וארטי מינסון, מנכ"ל הכספים של החברה ובכיר לשעבר ב-AOL וחברת טיים וורנר. נוימן, אגב, ימשיך לכהן כיו"ר החברה גם לאחר שיסיים לכהן במנכ"ל. מסיושי סאן, מייסד ומנכ"ל התאגיד היפני סופטבנק (ומי שכבר השקיע מיליארדים ב-WeWork) הוא זה שדרש את הדחתו של נוימן, כך דווח באתר CNBC.

ולמרות שנראה שהלחץ של סאן אכן הצליח, בחברה דווקא שיבחו את נוימן. בטופס ה-S-1 ש-WeWork פרסמה בשבוע שעבר, החברה תיארה את נוימן כ"אחד האנשים הכי חיוניים למערך שלנו. לאדם תפקיד מרכזי בהגדרת החזון והכיוון האסטרטגי שאליו החברה הולכת. אם אדם לא ימשיך לכהן כמנכ"ל, תיתכן פגיעה קשה בחברה", נכתב בטופס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE