הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוחם זכויות: "לא אכפת לי כמה כסף יש להם, לכולם מגיע להשתמש בשירותים"
צוות אלסקה איירליינס נאלץ לנחות בקנזס סיטי לאחר שכשלו הניסיונות לעצירת המחאה של הנוסע הסורר, שרטן על כך שנמנעה ממנו הגישה להתפנות במחלקה היוקרתית, בה התאים היו פנויים. עם עצירת הביניים הכפויה הוא נעצר והטיסה המשיכה ליעדה המקורי

נוסע שדרש להשתמש בשירותי מחלקת עסקים, הביא לנחיתה כפויה של טיסה מניו יורק ללוס אנג'לס שנאלצה לעצור בקנזס סיטי, שם הוא נעצר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחלקת עסקים באלסקה איירליינס. צילום: יח"צ

באירוע שהתרחש ביום חמישי האחרון, אדם שזהותו אינה ידועה, טס במחלקת הנוסעים הרגילה במטוס חברת אלסקה איירליינס. כשביקש להתפנות, הוא גילה שהשירותים במחלקה תפוסים. אז החליט להכנס לתא השירותים המיועד לנוסעי מחלקת העסקים. כאשר צוות המטוס מנע את גישתו לשם, הוא החל לדבריהם להשמיע איומים כלפיהם.

 

הנוסע כפי שתועד במהלך הטיסה, וכפי שנראה לאחר מעצרו

 

"לגרום לשבעה אנשים להמתין לשירותים כשבמחלקה השנייה הכל פנוי, זה פשוט שגוי", אמר הנוסע הסורר בזמן שתועד על ידי הנוכחים, "לא אכפת לי כמה כסף יש להם, זה לא על כסף אלא על שימוש בסיסי בשירותים". כשצוות המטוס התריע בפניו כי יזעיק את המשטרה, הוא זעק "תקראו להם, תקראו להם, אני לא מפסיק".

עוד דווח בכלי התקשורת כי הנוסע איים להכנס לתא הטייס ולפגוע במטוס, אולם חברת אלסקה איירליינס מסרה כי לא נמצאו לכך ראיות.

 

 

"טיסת אלסקה איירליינס מספר 411 שעשתה דרכה משדה התעופה JFK אל עבר LAX, נאלצה לבצע עצירת ביניים בשדה התעופה הבינלאומי בקנזס בשל התפרעות נוסע", מסרה רשות שדות התעופה בהצהרתה, והוסיפה כי "מיד לאחר מכן הנוסע נעצר על ידי המשטרה".

בסופו של דבר הטיסה המשיכה ליעדה המקורי ונחתה באותו יום בלוס אנג'לס, בשעות הערב המאוחרות.

בתוך כך, מדובר בפעם השניה בימים האחרונים שבה טיסה נאלצת לבצע נחיתה בשל תקרית הקשורה לשירותים. כזכור, בשבוע שעבר נאלצה טיסת יונייטד איירליינס מוושינגטון די. סי. לסן פרנסיסקו לנחות בדנבר לאחר שנוסעת נלכדה בשירותים. גם מאמצי הנוסעים וצוות האוויר לא הועילו, והטייסים החליטו שאין מנוס מלבד נחיתה וטיפול בתקלה מהקרקע.

 

נוסעת נתקעה בשירותים במהלך טיסה מחוף לחוף בשבוע שעבר (צילום: טוויטר)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE