הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בדרך לוודלנד הילס וסטודיו סיטי? אמזון תפתח רשת סופרמרקטים חדשה
בשלב זה עדיין לא ברור כיצד הרשת תהיה שונה מהול פודס שנמצאת בבעלותה של ענקית הסחר המקוון. על פי הדיווחים, סניף לשעבר של "טויס אר אס" בסמוך למרכז הקניות טופנגה יהיה הסניף הראשון בארצות הברית

למרות שרשת "הול פודס" נמצאת בבעלותה של אמזון מזה יותר משנתיים, בכוונת ענקית הסחר המקוון לפתוח רשת סופרמרקטים חדשה, החל מקרוב ל-15 סניפים שייפתחו באזור לוס אנג'לס, כך על פי הדיווחים ב"וול סטריט ג'ורנל".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

הסניפים הראשונים צפויים להיפתח כבר השנה, ועל אף העובדה שאמזון לא אישרה את הידיעה, בדיווח צוין כי שני הסניפים הראשונים יפתחו בסטודיו סיטי ו-וודלנד הילס. הסניף השלישי יפתח ככל הנראה בארוויין שבמחוז אורנג'. לגבי הסניף בוודלנד הילס, ההערכות הן שהסניף ייפתח במקום סניף של רשת "טויס אר אס" בסמוך למרכז הקניות טופנגה.

כבר בחודש מרץ האחרון דווח כי אמזון שוקלת לבצע את הצעד, ובזמנו דובר על סניפים בגודל ממוצע של כ-35 אלף רגל רבוע (כ-3,250 מ"ר). לשם השוואה, הגודל הממוצע של סופרמרקטים באזור הוא כ-60 אלף רגל רבוע, או כ-5,550 מ"ר.

 

הסופרמרקט הראשון צפוי להיפתח במקום סניף "טויס אר אס" בוודלנד הילס (צילום: גוגל מפות)

 

ראוי לציין כי הסניפים יפעלו תחת המותג "Amazon Market" ולא הול פודס, אם כי לא ברור במה הרשת תהיה שונה מהול פודס. לאחר שמספר סניפים יפתחו באזור דרום קליפורניה, הרשת תורחב ותגיע למספר ערים גדולות נוספות, ביניהן סן פרנסיסקו, סיאטל, שיקגו, וושינגטון די. סי. ופילדלפיה. למרבה ההפתעה, ניו יורק לא נכללה ברשימה כפי שדווחה ב"וול סטריט ג'ורנל".

פתיחת הרשת החדשה מעניקה הצצה לקו המחשבה של ראשי אמזון. אחרי שנים ארוכות שבהן ענקית הסחר הביאה לקריסת רשתות שיווק ומרכזי קניות, כעת היא מנסה בעצמה להיכנס לחנויות פיזיות. כזכור, גם חנויות נוחות בשם Amazon Go הוקמו ע"י הרשת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE