הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אושר הוא עניין של בחירה": קיילי ג'נר מתייחסת לפרידה מטראוויס סקוט
אשת העסקים וכוכבת הריאליטי הציתה את גל השמועות מחדש במהלך סוף השבוע, דבר שככל הנראה הוביל אותה לפרסם פוסט שבו דיברה על אושר. סקוט העלה פוסט דומה בו כתב כי הוא "רוצה להתעסק במוסיקה ובמשפחה"

עברו ימים בודדים מאז שנודע על הפרידה של קיילי ג'נר וטראוויס סקוט, אך אשת העסקים וכוכבת הריאליטי אמרה שהיא מתרכזת בעיקר באושר האישי שלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

כזכור, בשבוע שעבר דווח כי ג'נר וסקוט החליטו לקחת הפסקה מהקשר הרומנטי שהם מנהלים בשנתיים האחרונות. "טראוויס ואני מסתדרים מצוין, וכרגע אנחנו מתרכזים בעיקר בבתנו סטורמי. הידידות שלנו ובתנו הם הדברים החשובים ביותר", צייצה קיילי בשבוע שעבר במטרה לשים סוף לחרושת השמועות סביבה.

למחרת היום החליט טראוויס שגם הוא רוצה לענות לשמועות ברשתות הבחרתיות, ובייחוד להתייחס לשמועות לפיהן בגד בקיילי: "זה ממש משפיע עליי לרעה כשאני רואה דברים לא נכונים שנכתבים עליי. שוב אדגיש, הסיפורים האלה פשוט לא נכונים. אני מתרכז בחיים, במוסיקה ובמשפחה שלי כרגע", הוא צייץ.

במהלך סוף השבוע נצפתה קיילי במועדון בווסט הוליווד ביחד עם אחותה, קלואי קרדשיאן. הבילוי עורר מחדש את השמועות, שכן בן זוגה לשעבר של קיילי - הראפר טייגה - נכח במקום. כתוצאה מכך, קיילי נאלצה שוב לענות לשמועות בטוויטר: "כל דבר באינטרנט נראה דרמטי פי 100 ממה שהוא. לא היה שום דייט עם טייגה", היא כתבה.

הפרק האחרון (לבינתיים) הגיע אתמול כאשר קיילי כתבה על אושר בדף האינסטגרם שלה: "אושר הוא עניין של בחירה, לא תוצאה. שום דבר לא ישמח אותך עד שלא תחליט לשמוח. אף בן אדם לא ישמח אותך עד שתחליט לשמוח. השמחה לא תגיע אליכם, היא צריכה להגיע ממך", היא כתבה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE