הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
5 חודשים לאחר שמאמן מנע טבח בבית ספרו, נחשפו רגעי ההשתלטות על תלמיד חמוש
התלמיד הצעיר ככל הנראה רצה לשים קץ לחייו, שכן רק כדור אחד נמצא ברשותו. העובדה שלא כיוון את כלי הנשק לעבר אף אחד סייעה לו להימנע ממאסר, ובמקום זאת הוא ירצה תקופת מבחן בת 3 שנים עם ליווי פסיכולוגי צמוד. מאמן הפוטבול חיבק וניחם אותו עד להגעת כוחות השיטור

קינון לואו, מאמן קבוצות הפוטבול ונבחרת האתלטיקה של בית ספר בפורטלנד, הפך לגיבור לאומי לאחר שבחודש מאי הוא הצליח להשתלט על תלמיד שהביא רובה שוטגן לבית ספר. השבוע פורסם תיעוד מתוך המוסד הלימודי בהם נראים רגעי הדרמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התיעוד של רגעי ההשתלטות על תלמיד חמוש באורגון (צילום: מתוך יוטיוב)

 

בימים שלאחר האירוע, נפוצו דיווחים לפיהם כישורי הספורט של לואו הם שסייעו לו לתקל את היורה הפוטנציאלי, אולם כעת, עם פרסום התיעוד, עולה תמונה שונה לחלוטין.

בסרטון שפורסם ניתן לראות את התלמיד, אנחל דיאז, מסתובב במסדרונות המוסד הלימודי עם הרובה הגדול. בתוך שניות ניתן להבחין בבריחה של מספר תלמידים שהבחינו בכלי הנשק שבו החזיק. שניות ספורות לאחר שנכנס לכיתה, ניתן לראות את המאמן יוצא ראשון כשכלי הנשק בידו.

בשלב זה ניתן לראות את דיאז מתקרב לעברו ומתחיל לחבק אותו. לואו, שככל הנראה היה די המום מכל המתרחש, התעשת במהרה וביקש מאחד המורים להחזיק את הרובה בזמן שהוא ממשיך לחבק ולחזק את דיאז.

 

 

על פי הדיווחים, לואו המשיך להרגיע את דיאז עד הגעתם של המשטרה המקומית, שכמובן עצרה את הצעיר. "באותו רגע הרגשתי חמלה. הרבה פעמים, בייחוד כשאנחנו צעירים, אנחנו לא מבינים בדיוק מה אנחנו עושים עד שסיימנו לעשות את זה", הסביר לואו.

על פי התביעה המקומית, דיאז ככל הנראה לא רצה לפגוע באף אחד מלבד בעצמו, שכן רק כדור אחד נמצא ברשותו. במהלך החקירה חשף אחד מחבריו של דיאז שהוא נחשף לאמירות אובדניות מצדו בעבר.

היות שהוא לא כיוון את כלי הנשק לעבר אף אחד ולא ירה ולו כדור אחד, כתב האישום שהוגש נגד דיאז כלל שני סעיפים בלבד: החזקת כלי נשק במבנה ציבורי שלא כחוק, והחזקת כלי נשק טעון שלא כחוק. בשבוע שעבר הוא נידון לתקופת מבחן בת שלוש שנים, במהלכה יעבור טיפול פסיכולוגי צמוד.

 

דיאז (מימין) לאחר מעצרו, ולואו (צילום: AP / משרד השריף במחוז מולטנומה)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE