הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אדם נוימן, לשעבר מנכ"ל WeWork, צפוי לקבל פיצוי בסך 1.7 מיליארד דולר בעקבות הדחתו
על פי הדיווחים ב"וול סטריט ג'ורנל", תאגיד יפני שעשוי לרכוש את החברה בימים הקרובים צפוי לשלם למנכ"ל שהועזב מהתפקיד הבכיר את הסכום הענק בתמורה לכך שיוותר על מושבו בבדירקטוריון; מעבר לכך, התאגיד אף יסייע לו להחזיר הלוואה שלקח מבנק השקעות מוביל

אדם נוימן, מי שכיהן כמנכ"ל חברת WeWork עד לפני חודש ימים, יזכה לחבילת פיצויים שעשויה לטפס לשווי של 1.7 מיליארד דולרים, כך דווח הבוקר ב"וול סטריט ג'ורנל".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נוימן, לשעבר מנכ"ל WeWork (צילום: רויטרס)

 

מי שעומדת מאחורי הפיצוי העצום היא חברת סופטבנק, תאגיד יפני שנמצא בשלבים מתקדמים בתהליך הרכישה של WeWork, שמספקת שירותים של חללי עבודה משותפים ליזמים, לסטארטאפים ולעסקים קטנים. 

על פי הדיווח ב"ג'ורנל", בתמורה לעזיבתו של נוימן ו-וויתור על זכות ההצבעה בדירקטוריון החברה, הישראלי יקבל 970 מיליון דולרים עבור מניותיו ב-WeWork. מעבר לכך, הוא יזכה ל-185 מיליון דולר עבור "שירותי ייעוץ" וחצי מיליארד דולרים נוספים על מנת שיוכל להחזיר הלוואות שלקח מבנק ג'יי פי מורגן צ'ייס.

עוד דווח כי עסקת הרכישה של סופטבנק עשויה להיסגר כבר ביממה הקרובה עבור סכום של כ-8 מיליארד דולרים. לשם השוואה, כאשר WeWork תכננה לבצע הנפקה ראשונה לציבור (IPO) שוויה הוערך ב-47 מיליארד דולרים. כזכור, אותה הנפקה כושלת הייתה הסיבה שבגינה הוחלט להיפרד מנוימן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE