הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לראשונה מאז התאונה שבה נפגע קשה: קווין הארט תועד בבוורלי הילס
הקומיקאי המצליח צולם אמש בחברתם של הראפר ג'יי זי וסוכן שחקני הכדורסל ריץ' פול על אף שניסה להסתיר את עצמו בעזרת חולצתו. נהג המכונית בתאונה - חברו של הארט - צפוי לתבוע אותו למרות שהרשויות קבעו שהוא אשם בה

כחודש וחצי לאחר שנפצע באורח קשה בגבו ונותח בעקבות תאונת דרכים קשה באזור מאליבו, לראשונה פורסמו תמונות של הקומיקאי המצליח קווין הארט, שנצפה אמש (שני) מסתובב בבוורלי הילס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פול, ג'יי זי והארט, אמש בבוורלי הילס על רקע זירת התאונה שאירעה בספטמבר (צילום: באקגריד)

 

על אף שניסה להסתתר מאחורי הקפוצ'ון שלבש, הארט בן ה-40 נצפה בכניסה לחדר פוקר יוקרתי בעיר ביחד עם הראפר והמפיק המוזיקלי, ג'יי זי, וסוכן שחקני הספורט, ריץ' פול, שמייצג כוכבי על כגון לברון ג'יימס.

כזכור, ימים בודדים לאחר התאונה, דווח כי הארט סובל משלושה שברים בגבו, ובתוך שבוע הוא עבר מספר ניתוחים לאיחוי השברים. שיפור משמעותי חל במצבו בשבועיים האחרונים, ובתחילת החודש דווח כי הקומיקאי יוכל להשתתף במסע היח"צ של סרטיו, אך הוא לא צפוי לשוב לעבוד במתכונת מלאה עד שישלים את כל הפיזיותרפיה שהוא זקוק לו בשנה הבאה.

חקירת המשטרה אודות התאונה העלתה כי חבריו של הארט - ג'ארד בלאק - נהג באופן רשלני ומסוכן וגרם לתאונה. ולמרות זאת, בכוונתו של בלאק (ואשתו שגם הייתה במכונית) לתבוע את הארט, שכן לטענתם מכונית הפלימות' בריקודה משנת 1970 לא עמדה בתקני הבטיחות המודרנים.

 

רכבו של הארט אחרי התאונה הקשה (צילום: באקגריד)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE