הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לתשומת לבם של הטסים ל-LAX: היום חלים שינויים גדולים באיסוף הנוסעים
מעתה, כל הנוסעים שינחתו בנמל התעופה הסואן וירצו לעשות שימוש בשירותי נסיעות שיתופיות (אובר, ליפט) ומוניות ייאלצו לעשות את דרכו באמצעות שאטל לאזור מיוחד שהוקם לטובת הפרויקט. השינוי התבצע חרף התנגדותם העזה של נהגי המוניות והעובדים בשירותים הללו

כפי שדווחנו לכם לפני כשבועיים, החל מהיום (שלישי) לנוסעים שינחתו בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס (LAX) לא יתאפשר להיאסף ע"י שירות נסיעות בתשלום, וזאת כחלק מהרצון להפחית בכמות הרכבים שנכנסים לאזור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נוסעים שרוצים להיאסף ע"י אובר, ליפט או מונית ייאלצו לעשות דרכם לעבר אזור מיוחד שהוקם לטובת הפרויקט (צילום: flyLAXairport@)

 

חוק חדש זה חל על כלל שירותי הנסיעות בתשלום, החל מנסיעות שיתופיות כגון אובר וליפט וכלה במוניות. במקום האיסוף מחוץ לטרמינלים השונים, שאטל יעבור ביניהם ויעביר את הנוסעים לחניון מיוחד בסמוך לטרמינל מס' 1 (של סאות'ווסט איירליינס, בסמוך לכניסה לנמה"ת), שם יתאפשר לפגוש את נהגים.

הית' מונטגומרי, דובר LAX, הסביר לאחר פרסום השינוי כי הוא לא יהיה תקף להורדת נוסעים בשירותי הנסיעות. עוד הסביר כי איסוף באמצעות רכב פרטי (כלומר, חבר או קרוב משפחה שאינו עובד באובר או ליפט) עדיין יתאפשר בסמוך לטרמינלים. כצפוי, החלטה זו התקבלה באופן שלילי, הן ע"י הנוסעים שחוששים להוסיף זמן רב לנסיעתם והן ע"י נהגי המוניות והעובדים של שירותי אובר וליפט.

אובר אף פנתה לפני כעשרה ימים למחלקת התחבורה בעיריית לוס אנג'לס בטענה שלא קיבלה הודעה מראש על המהלך, ועל כן לא יתאפשר לה לבצע פיילוט ניסיוני על מנת לאתר בעיות כלשהן שעלולות לצוץ: "כאשר בנמל התעופה של סן פרנסיסקו פעלו באופן דומה בקיץ, כאוס מוחלט שרר במקום במשך שבועות", נכתב ע"י חברת הנסיעות השיתופיות.

 

אזור איסוף המוניות והנסיעות השיתופיות (במלבן הירוק) שהוקם לטובת השינוי הגדול שחל היום (צילום: flyLAXairport@)

 

אך ב-LAX לא התרגשו מפניית אובר וטענו שהמהלך דווקא ישפר את השירות: "כעת, נוסעים רבים נתקעים בפקקים בכביש שעובר ליד כל אחד מתשעת הטרמינלים, ולפעמים נדרשת שעה שלמה כדי לנסוע מטרמינל 1 ועד טרמינל 8. אחרי השינוי, הנוסעים יוכלו לעלות על הכביש כבר בתוך 25-30 דקות", אמרו בהנהלת נמל התעופה עם פרסום ההחלטה.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר הרשמי של נמל התעופה כאן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE