הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיא טראמפ עוזב את ניו יורק לטובת פלורידה וטוען: "קיבלתי יחס רע מהפוליטיקאים"
ממסמכים שהוגשו לבית המשפט בפאלם ביץ' עולה כי טראמפ ורעייתו מלאניה החליטו להעתיק את מגוריהם באופן רשמי לאתר הנופש שבבעלותו. "זו החלטה קשה עבורי, אבל בסופו של דבר היא ההחלטה הנכונה", הוא הסביר; ראש העיר ומושל המדינה עקצו את הנשיא בטוויטר

הנשיא דונאלד טראמפ אומנם נולד וגדל בניו יורק, אך מעתה הוא ייחשב כתושב פלורידה, כך עולה ממסכים שהוגשו מטעמו לבית המשפט במדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא על רקע "מגדל טראמפ" בניו יורק אשר שימש כמעונו עד כה (צילום: AP / רויטרס)

 

על פי המסמכים, טראמפ שינה את כתובת מגוריו הרשמית לאתר הנופש מאר-א-לאגו שבבעלותו כבר בשלהי חודש ספטמבר, ושבועות ספורים לאחר מכן הצטרפה אליו אשתו, מלאניה.

השבוע הוא התייחס למעבר בסדרת ציוצים אופיינית בה טען כי הוא עוזב את ניו יורק מכיוון שהוא זוכה ל"יחס מאוד רע" מצד הפוליטיקאים במדינה: "הבית הלבן הפך למקום אהוב עליי, ואני מקווה להישאר בו בחמש השנים הקרובות כדי להפוך את אמריקה לגדולה שוב", הוא כתב והזכיר את סיסמת הבחירות המוכרת, "אך משפחתי ואני החלטנו להפוך את פאלם ביץ' שבפלורידה לבית הקבוע שלנו".

הנשיא המשיך והסביר: "ניו יורק יקרה לי, כמו גם תושבי המדינה, וכך יהיה תמיד. אבל לצערי הרב, אני זוכה ליחס מאוד רע מצד פוליטיקאים בעיר ובמדינה למרות שאני משלם מיליוני דולרים בכל שנה במסים עירוניים, מדיניים ומקומיים. מעטים זכו ליחס כה גרוע", הוא כתב, "זו החלטה קשה עבורי, אבל בסופו של דבר היא ההחלטה הטובה ביותר לכל המעורבים. כנשיא, תמיד אהיה שם כדי לעזור לניו יורק ולתושביה הנהדרים. תמיד יהיה לה מקום מיוחד בליבי!".

שלא במפתיע, מושל המדינה הדמוקרטי - אנדרו קואמו - לא נשאר חייב וצייץ: "ברוך שפטרנו. זה לא שהוא שילם מסים כאן גם ככה. פלורידה, הוא שלכם". גם ביל דה-בלאסיו, ראש עיריית ניו יורק, התייחס למעבר בציוץ עוקצני: "תנחומנו לתושבים הנהדרים של פלורידה בזמן שטראמפ מנסה לברוח מעברו (ומעתידו הקרוב)".

 

קואמו ודה-בלאסיו לצד ציוצי התגובה שלהם (צילום: AP / טוויטר)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE