הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חקירת אירוע הירי במהלך מסיבת האלווין: "האישה אמרה לבעל הבית שהיא מנסה לברוח מהשריפות"
על אף מאמצי הרופאים, מותה של צעירה כבת 19 נקבע במהלך סוף השבוע, ופצועים רבים עדיין מאושפזים. 2 כלי נשק נמצאו בזירת האירוע, אך במשטרה עדיין לא יודעים לומר מי עומד מאחורי הירי. אחד הנוכחים במקום סיפר: "כולם רקדו ושמחו ואז פתאום נשמעו היריות"

האישה ששכרה את הבית שבו התרחש אירוע הירי הקטלני בערב יום חמישי שיקרה לבעליו וטענה שהיא ומשפחתה מבקשים לישון בנכס כדי להתרחק מהעשן שעולה משריפות היער במדינה, כך עולה מחקירת המשטרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פצועים רבים עדיין מאושפזים בבתי החולים, מניין ההרוגים עלה ל-5 (צילום: סי. בי. אס. 5)

 

בפועל, יותר מ-100 איש הגיעו למסיבה שנערכה בבית בעיר אורינדה, פרבר שקט במזרח מפרץ סן פרנסיסקו. בשלב זה, עדיין לא ברור מי עומד מאחורי הירי ומדוע עשה, אך במשטרה אישרו כי מצאו שני כלי נשק בזירה.

בבוקר יום שישי הודיע משרד השריף של המחוז כי מותם של 3 בני אדם נקבע במקום, ואדם נוסף נפטר מפצעיו מבית החולים. אתמול נודע כי בשעות הבוקר המוקדמות של יום שבת נפטרה מפצעיה צעירה כבת 19, כך שמניין ההרוגים באירוע עלה לחמישה. פצועים נוספים עדיין מאושפזים בבתי החולים השונים באזור, חלק במצב קשה מאוד.

אחד המבלים במסיבה סיפר ל-"סן פרנסיסקו כרוניקל" על רגעי האימה: "כולם רקדו ושמחו ואז פתאום נשמעו היריות. כולם רצו והיה כאוס מוחלט. אנשים קרסו לקרקע ואחרים ניסו לעזור תוך כדי שהירי נמשך. זה היה מאוד מפחיד".

 

חקירת האירוע נמשכת והחיפושים אחר היורה מתרחבים (צילום: Shutterstock)

 

כאמור, האישה ששכרה את הנכס באמצעות אתר AirBnb סיפרה לבעלי הבית שהיא מנסה להרחיק את בני משפחתה הסובלים ממחלת האסתמה מהעשן שעולה כתוצאה משריפת קינקייד במחוז סונומה. היות שהיא שכרה את הבית לערב אחד - חג האלווין - בני הזוג החליטו לפנות אליה ולהזכיר כי לפי המדיניות של אתר השכירות אסור לארח מסיבות בנכסים.

בהמשך, כאשר כמה שכנים פנו אל בני הזוג וסיפרו על המסיבה, הם שוב פנו אל האישה, אך זו טענה כי רק בני משפחתה נמצאים בבית. "יש לנו מצלמות מחוץ לבית. אומנם לא ספרנו בדיוק, אבל היו הרבה יותר מ-12 איש", סיפר מייקל, בעל הבית, לתקשורת המקומית.

עוד אמר כי "התקשרנו למשטרה כדי שיעצרו את המסיבה, אבל לפני שהם הספיקו להגיע אחת השכנות התקשרה לאשתי ואמרה שהיא שמעה יריות. נכנסו לאוטו ונסענו לבית, אבל המשטרה חסמה את הגישה לאזור עד שהגענו לשם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE