הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מהפכת איסוף הנוסעים בלוס אנג'לס עולה שלב
הנהלת שדה התעופה ממשיכה במדיניות צמצום עומסי התנועה והחליטה לחסום את הגישה לכלי רכב פרטיים כאשר רק אוטובוסים ושאטלים יורשו לנסוע ולעצור במפרצי נתיבי המקום

פחות משבוע לאחר השינוי המשמעותי במדיניות איסוף הנוסעים על ידי חברות אובר וליפט, שדה התעופה LAX בלוס אנג'לס מחמיר את הנהלים וכעת גם מונע מבני משפחה וחברים לקבל את פני יקיריהם במכונית בסמוך לטרמינל.

המסלול בו נהגו בעלי כלי רכב פרטיים סגור מעכשיו לתנועה או עצירה ושמור לאוטובוסים ושאטלים בלבד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הורדת נוסעים ב-LAX (צילום: אן. בי. סי. 4)

 

לדברי הנהלת שדה התעופה, נוספו עוד 6 שאטלים ובכך מספרם הכולל עומד על 35, כל זאת במטרה להקל על התנועה במקום. מי שירצה לאסוף נוסעים יאלץ להמתין בנתיב אמצעי מרוחק יותר מהמפרץ הסמוך לטרמינל

נציגי ה-LAX מביעים שביעות רצון וטוענים כי המהלכים צמצום באחוזים ניכרים את עומסי התנועה שהפכו לנטל רציני באזורי הטרמינל. מנגד, נוסעים רבים מתלוננים על קושי לאתר את השאטלים שאמורים להסיע אותם לנקודות המפגש עם נהגי אפליקציות ההסעות השיתופיות.

 

הנוסעים נאלצו להמתין זמן רב במתחם גם לאחר מסע של שעה רק כדי להגיע אליו (צילום: איי. בי. סי. 7)

על פי דיווחים מהימים האחרונים, השאטלים אכן הגיעו בכל כמה דקות, אך זמני הנסיעה מהטרמינל אל מתחם התחבורה (שנקרא LAX-it) התארכו, ולעיתים נדרשה שעה קלה כדי להשלים את הנסיעה שכביכול הייתה אמורה להיות קצרצרה. אם לא די בכך, גם לאחר ההגעה למתחם נרשמו שיבושים רבים, שכן לא היה ברור היכן בדיוק הנוסעים אמורים להמתין וכיצד התהליך מתבצע. גם מצדם של הנהגים נרשמו שיבושים רבים, ונהג שעובד בשירות ליפט סיפר כי המתין חצי שעה בתור לפני שהאפליקציה קרסה לחלוטין.

בהנהלת שדה התעופה הסואן הגיבו לדיווחים ואמרו: "על אף שמתחם התחבורה פעל כפי שמצופה בכך שהביא לירידה בעומס בכבישים הסמוכים לטרמינלים, חווינו מספר אתגרים בשעות השיא, לרבות המתנות ארוכות לשאטל, תורים ארוכים של השאטלים בכניסה למתחם וזמני המתנה ארוכים עבור ליפט ואובר. אנחנו עוקבים אחר הנעשה ונמשיך לבצע שיפורים ותיקונים קטנים כדי לייעל את השירות. אנו מתנצלים בפני הנוסעים על החויה הלא נעימה", כלשון ההודעה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE