הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האנטישמיות באוניברסיטאות מכה שוב: צלבי קרס נתלו ברחבי קמפוס נוסף
פוסטרים ובהם צלב קרס ומגן דוד הופצו ברחבי אוניברסיטת אריזונה סטייט, בדומה לאירוע שהתרחש בשבוע שעבר בפלורידה. במשטרה רואים בחומרה את המעשה והגדירו אותו כפשע שנאה. הנהלת האוניברסיטה: "מותר לקיים דיון, אך השימוש בסמלי שנאה פסול"

רשויות החוק באריזונה פתחו בחקירה לאחר שעלונים אנטישמיים נתלו ברחבי הקמפוס של אוניברסיטת אריזונה סטייט, כך על פי הסניף המקומי של הליגה נגד השמצה (ADL).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכרזות שנתלו ברחבי הקמפוס (צילום: ADL / פליקר)

 

בדומה לכרזות שהתגלו בשבוע שעבר באוניברסיטה גדולה במרכז פלורידה, גם באריזונה נתלו פוסטרים ובהם המשפט "love not hate", כאשר האות "o" במילה הראשונה שונתה לצלב קרס והאות "a" במילה האחרונה שונתה למגן דוד. על פי ארגון הלל הפועל במוסד הלימודי, סטודנט שהבחין בכרזות הזעיק את משטרת הקמפוס, וזו בתגובה עירבה את המשטרה בעיר שמתייחסת לאירוע כאל פשע שנאה.

ב-ADL הגיבו לאירוע בפוסט בפייסבוק שבו נכתב: "אנו מודאגים מאוד מתלייתן של כרזות בעלות צלבי קרס. השימוש בסמלי שנאה אינו נורמלי, ואנו מגנים את השימוש בהם שנועד לקדם שנאה. יצרנו קשר עם המשטרה המקומית, כמו גם בית חב"ד והלל, כדי לוודא שהם פועלים למען ביטחונם של הסטודנטים היהודים במקום".

הנהלת האוניברסיטה הגיבה אף היא ופרסמה את ההודעה הבאה: "ביטחונם של הסטודנטים הוא הדבר החשוב ביותר עבורנו. ניתן לקיים דיון פתוח וכן ומותר לאנשים שלא להסכים אחד עם השני, אך לא ניתן לעשות שימוש בסמלי שנאה. האירוע אינו מייצג את רוח הלימודים במקום ואת הלומדים בו", כלשון ההודעה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE