הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפון קליפורניה: 2 הומלסים הותקפו בחץ וקשת, חיפושים נרחבים אחר החשוד
שני הקורבנות פונו לבית החולים ואחד מהם נאלץ לעבור ניתוח חירום בעקבות המקרה. לחוקרים הם סיפרו כי זיהו את היורה, אך לא ידעו למסור את שמו. "בהחלט לא אירוע שגרתי, בייחוד הבחירה בכלי הנשק", אמרו במשטרה המקומית

רשויות החוק בצפון קליפורניה עורכות ביממה האחרונה חיפושים אחר גבר החשוד כי ירה בשני חסרי בית באמצעות חץ וקשת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

האירוע החריג התרחש בלילה דקות ספורות לאחר חצות בלילה שבין שישי לשבת בעיר ריצ'מונד שבמפרץ סן פרנסיסקו. על פי החשד, הקַשָּׁת הגיע במכוניתו לאזור שבו כמה עשרות הומלסים ישנו, וככל הנראה לא מדובר בתקיפה אקראית, שכן הקורבנות סיפרו לחוקרים שהם מכירים את היורה.

שני דרי הרחוב נורו בפלג גוף העליון, והם פונו לבית חולים מקומי ע"י פרמדיקים שהוזעקו למקום. אחד מהם הוכנס לניתוח חירום, ונכון לשעות הבוקר של יום ראשון הם עדיין מאושפזים במצב בינוני, אך יציב. אחד מהקורבנות אף נורה ברגלו, ועל פי הדיווחים היורה אף ניסה לפגוע בהומלס נוסף - אישה צעירה.

 

 

"זה בהחלט לא אירוע שגרתי. לא רק העובדה שמדובר בתקיפה מכוונת נגד אוכלוסייה של דרי רחוב, אלא השימוש בחץ וקשת הוא גם חריג", אמרה סגן גרטשן רוז מהמשטרה המקומית.

על אף שחסרי הבית שהותקפו הכירו את החשוד, הם לא ידעו למסור את שמו לחוקרים, שכאמור ממשיכים לחפש אחריו. הוא תואר כגבר אפרו-אמריקאי, גובהו כ-5 וחצי רגל (1.67 מטר) ושיערו שחור, קצר ומתולתל.

 

המשטרה בריצ'מונד מחפשת אחר היורה (צילום: איי. בי. סי. 7)

 

עוד הסבירו במשטרה כי האזור שבו התרחש האירוע הוא שטח עירוני שהוקצה לטובת חסרי בית, הן כדי להפחית בתלונות הציבור על כך שהם "נמצאים בכל מקום", והן במטרה לצמצם אירועים אלימים מסוג זה.

לדעת רבים, משבר הדיור שפוקד את קליפורניה הוא הגורם המרכזי לעלייה בכמות ההומלסים בערים הגדולות במדינה. לפני כחודש וחצי, חלק מתושבי סן פרנסיסקו ניסו לקחת את החוק לידיים והציבו סלעי ענק על מדרכות העיר במטרה להרתיע את דרי הרחוב מלרצות לישון באזור.

תקיפות כנגד הומלסים אינה תופעה חדשה, ובתחילת חודש אוקטובר ארבעה גברים נרצחו באכזריות בזמן שישנו ברחובות ניו יורק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE