הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יממה לאחר ההשקה: 10 מיליון איש נרשמו לשירות הסטרימינג של דיסני
הנתונים המרשימים לא רק הביאו לעלייה במנייתה של דיסני, הם גרמו למניית נטפליקס לרדת ב-3%. ולמרות זאת, יתכן שלא מעט משתמשים יבחרו שלא לשלם על השירות לאחר שתסתיים תקופת הניסיון החינמית

אתמול הושק שירות סטרימינג החדש של דיסני, "דיסני+", ועל אף התקלות הרבות שחוו הגולשים, בחברה הודיעו כי 10 מיליון איש נרשמו לשירות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שירות הסטרימינג החדש של דיסני (צילום: דיסני)

 

ההודעה גרמה למנייתה של דיסני לטפס ב-7.34% משעות הבוקר, והיא אף גרמה לירידה של כשלושה אחוזים במנייתה של המתחרה העיקרית, נטפליקס.

במבט ראשוני, נראה שהנתונים המרשימים הם תוצאה ישירה של מחיר השירות (6.99 דולר בחודש או 69.99 דולר בשנה), כמעט חצי ממה שעולה מנוי חודשי לנטפליקס (כ-13 דולר עבור מנוי HD).

עם זאת, חשוב לזכור שישנם גורמים אחרים שעשויים להשפיע על הנתונים. כך למשל, דיסני מציעה ללקוחות תקופת ניסיון בת שבוע ללא עלות, וסביר להניח שלפחות חלקם יחליטו שלא לשלם עבור השירות. מאידך, חברת הסלולר ורייזון מציעה ללקוחותיה את שירות הסטרימינג ללא תשלום במשך שנה, דבר שכמובן צפוי להוסיף מינויים רבים.

 

10 מיליון משתמשים נרשמו על אף התקלות ביום הראשון (צילום: דיסני)

 

ובכל זאת, 10 מיליון משתמשים ביממה הראשונה לשירות הוא נתון מרשים ביותר. לשם השוואה, ב-Hulu (השייך לדיסני) דיווחו בחודש מאי האחרון על 28 מיליון משתמשים, ואילו נטפליקס דיווחה על 60 מיליון משתמשים בארצות הברית וקנדה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE