הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אירוע הירי בבית הספר בלוס אנג'לס: שני הנרצחים זוהו, החשוד נפטר מפצעיו
כיממה לאחר שפתח באש בבית ספרו, נתניאל ברהאו מת בבית החולים, שם שתי נערות עדיין מאושפזות בעקבות הירי; במקביל, החוקרים עדיין לא מבינים כיצד השיג את כלי הנשק החצי אוטומטי

חקירת אירוע הירי הקטלני שהתרחש בשבוע שעבר בבית ספר בסנטה קלריטה שבצפון מחוז לוס אנג'לס נמשכת, וביום שישי פרסמו הרשויות את שמותיהם של שני הקורבנות הצעירים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מוהלברגר ובלקוול, הצעירים שנרצחו בבית הספר בסנטה קלריטה (צילום: Getty Images / משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

 

כזכור, ביום חמישי האחרון נער בן 16 לבית ספרו כשהוא חמוש באקדח חצי אוטומטי, וירה בחמישה תלמידים ולאחר מכן בעצמו. ביום שישי פרסם משרד חוקר מקרי המוות של מחוז לוס אנג'לס את זהותם של שני הנרצחים: דומיניק בלקוול בן ה-14 וגרייסי אן מוהלברגר בת ה-15.

שלושת הפצועים הנוספים הם נער בן 14, ששוחרר לביתו שעות ספורות לאחר הירי, ושתי נערות בנות 14 ו-15 שעדיין מאושפזות בבית החולים במצב בינוני. לפי משרד השריף של לוס אנג'לס, היורה - נתניאל ברהאו - נפטר מפצעיו קצת יותר מיממה לאחר שירה לעצמו בראש.

 

ביום שישי נפטר נתניאל ברהאו, שרצח 2 מחבריו ללימודים (צילום: משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

 

בתוך כך, חוקרי הרשות לאכיפת נושאי האלכוהול, הטבק, הנשק וחומרי הנפץ (ATF) עדיין מנסים להבין כיצד הצעיר השיג את כלי הנשק. לאביו של היורה, שנפטר לפני כשנתיים, היו שישה כלי נשק רשומים תחת שמו, אך אף אחד מהם אינו האקדח החצי אוטומטי שבו עשה שימוש ביום חמישי. עם זאת, בחיפוש שנערך בבית המשפחה נמצאו כלי נשק נוספים מעבר לאלו שהיו רשומים על שמו.

אלכס וילנואבה, שריף מחוז לוס אנג'לס, אמר שהנער "הפגין מיומנות רבה" בתפעול כלי הנשק: "זו ממש לא הפעם הראשונה שהחזיק את האקדח, רואים שהוא סופר את הכדורים שיורה ושומר לעצמו את האחרון. הוא אף תפעל מעצור בצורה מקצועית", הוא אמר.

החוקרים עדיין מנסים למצוא את המניע למעשה, אך היורה לא השאיר אחריו מכתב התאבדות, מניפסטו או חומרים כתובים אחרים כלשהם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE