הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תביעה נגד בורגר קינג: "המוצר הצמחוני נגוע בבשר"
על אף שמשווק כ"0% בשר", בתביעה שהוגשה נגד רשת הענק נטען כי המוצר עובר את תהליך ההכנה על אותו גריל כמו מוצרי הבשר, ובכך הוא "מצופה בבשר". כעת הוא דורש מהרשת להעניק פיצוי כספי לכל מי שרכש את המוצר, כמו גם להציג באופן ברור את צורת ההכנה שלו

תביעה הוגשה אתמול (שני) כנגד רשת בורגר קינג בטענה שמוצרי ה-Impossible Whoppers אינם מתאימים ללקוחות צמחוניים וטבעוניים מכיוון שמכינים אותם על אותו גריל כמו יתר מוצרי הבשר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מוצר ה"בשר ללא בשר" של בורגר קינג (צילום: Getty Images)

 

לטענת התובע - פיליפ ויליאמס - הוא לא היה "משלם מחיר גבוה יותר מה-Whopper הרגיל אם היה יודע שיקבל את המוצר כשהוא מצופה בבשר". התביעה הוגשה לבית המשפט הפדרלי בפלורידה בדרישה שבורגר קינג תשלם פיצוי כספי לכל מי שרכש את המוצר. בנוסף, ויליאמס דורש שהרשת תחשוף באופן מפורש ששני ההמבורגרים השונים מוכנים על אותו גריל.

בורגר קינג לא הגיבה לתביעה בטענה שהיא אינה יכול לדון בסוגיה מחוץ לכותלי בית המשפט, אך במבט חטוף על אתר האינטרנט הרשמי של הרשת ניתן לראות בבירור כי ה-Impossible Whopper מתואר כ"100% וופר, 0% בשר". חשוב לציין כי חברת Impossible Foods, שהמוצר שלה מהווה את הבסיס ל-Impossible Whopper, טענה מלכתחילה כי המוצר נועד למי שרוצה לצרוך פחות בשר, ולא כפתרון לטבעוניים או צמחוניים.

התביעה מגיעה על רקע הדיווחים לפיהם נתוני המכירות של המוצר, ביחד עם המתחרה ביונד מיט, זינקו במעל ל-70 מיליון בשנתיים האחרונות. דרן סייפר, אנליסט בכיר בתחום המזון, הסביר את התופעה: "שתי החברות, ביונד ואימפוסיבול, עשו עבודה טובה בהיבט הטעם על ידי בניית חווית אכילת הבשר באמצעות מוצר עשוי מירקות".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE