הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
3 שבועות לאחר אירוע הירי: התלמידים שבו לביה"ס בסנטה קלריטה
אלפי התלמידים שנכחו בתיכון בצפון לוס אנג'לס בעת שצעיר פתח באש, שבו הבוקר ללימודים לראשונה. צוות של פסיכולוגים, כלבי תרפיה ומורים מחליפים נשלחו למקום, וזאת בנוסף לתגבור האבטחה

מאות אלפי תלמידי בתי הספר ברחבי לוס אנג'לס ישובו ללימודים היום (שני) בתום חופשת חג ההודיה, ואליהם יצטרפו גם אלפי התלמידים בתיכון סוגס שבו התרחש אירוע ירי קטלני לפני יותר משלושה שבועות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית הספר בסנטה קלריטה שבו התרחש אירוע הירי הקשה (צילום: Getty Images)

 

התיכון בסנטה קלריטה יפתח את שעריו לראשונה מאז רציחתם של דומיניק בלקוול בן ה-14 וגרייסי אן מוהלברגר בת ה-15 ע"י נתניאל ברהאו, שמיד לאחר מכן ירה לעצמו בראש ומת למחרת.

מעבר לנוכחות המוגברת של משטרת לוס אנג'לס, צוות של כמה פסיכולוגים יהיה זמין לכלל התלמידים, ושני ארגונים שלחו לבית הספר כלבי תרפיה שינסו לסייע לתלמידים הצעירים להתגבר על הטראומה הקשה שחוו. היות שגם המורים עברו טראומה לא פשוטה, במשרד החינוך החליטו לשלוח 10 מורים מחליפים למקום למקרה שמי מהצוות יבקש לסיים את היום מוקדם מהצפוי.

למעשה, לתלמידים התאפשר לחזור לבית הספר כמה ימים לאחר הטבח כדי לאסוף את חפציהם, אך היום הוא יום הלימודים הראשון מאז. עם זאת, יום הלימודים יסתיים היום ומחר בשעה 12:30 בצהריים, וזאת במטרה שלא להעמיס על התלמידים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE