הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
150 מיליון דולר בבל אייר: שיא כל הזמנים למכירת בית בארה"ב
21 חדרי שירותים, 12 חדרי שינה, ועשרות דונמים של גנים ירוקים הם רק ההתחלה. רשת מנהרות עצומה, בריכה אולימפית, קירות מיובאים מרחבי אירופה, פנינים שחורות המעטרות את קירות חדר האורחים, וכמובן יער פרטי. אלה רק חלק ממה שהופך זאת לבית היקר בהיסטוריה האמריקנית

לוציאן מורדוך בנו של איל ההון האוסטרלי רופרט מורדוך הוא הקונה המאושר של האחוזה היקרה בתולדות ארה"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מבט מלמעלה. צילום: חדשות פוקס

לפי הוול-סטריט ג'ורנל מורדוך, בנו הבכור של טייקון התקשורת האוסטרלי, רכש את האחוזה בעלת 10 האייקרים הממוקמת בלב בל אייר מיורשיו של איש עשיר לא פחות, ג'ראלד פר'צטינו מנכ"ל ונשיא ענקית המדיה הספרדית-העולמית Univision.

 

בית הבריכה (צילום: NBC)

האחוזה שעוצבה בידי הארכיטקט האגדי סאמנר ספולדינג, נודעה מאז שנות ה-30 בשם 'אחוזת 'צ'ארטוול'. בנייתה הושלמה בקיץ של שנת 1935, ולאחר השלמתה היא עברה לידיו של איל המלונות המפורסם של שיקגו ארנולד קירקביי שחיפש לעצמו בית קיט בווסט-קואסט לברוח מלילות החורף הקרים של 'עיר הרוחות'.

 

סלון האחוזה

עם השנים נוספו לאחוזה שכנים כנשיא האמריקני רונלד רייגן, זוכת האוסקר מריל סטריפ, ומנחת הטלוויזיה אופרה ווינפרי. במהלך שנות השישים החלק החיצוני המרהיב של האחוזה שימש כתפאורה עבור סדרת הטלוויזיה המצליחה הבוורלי הילביליז. 

 

מבט מלמעלה (צילום:Pinterest)
 
לאחר מותו של פרצ'טינו בשנת 2016, נרשמה האחוזה על ידי יורשיו כבעלת שווי של כ-350 מיליון דולרים. בשנת 2017 המחיר ירד לכ-245 מיליון דולרים, ובשנת 2018 ל- 195 מיליון דולרים. ואכן נראה כי מורדוך קיבל ''הנחה'' של כ-200 מיליון דולרים ממחיר השוק המקורי.
 
 
 
חדר השינה הראשי
 
ומה בתוכה? ובכן, באחוזה תוכלו למצוא כ-18 חדרי שירותים וכ-11 חדרי שינה, קירותיה החיצוניים מכוסים באבן גיר שיובאה מאוסטרליה, ובתוך חללי הבית כבר מדובר בלגיון זרים שלם ממנו שואב המתחם את מקורות ההשראה העיצוביים שלו. 
 
 
 
חדר הביליארד
 
ב'חדר הבוקר' תוכלו למצוא טפטים ירקרקים מהמאה ה-19 שיובאו מפאריז, בחדר האוכל המרכזי תוכלו למצוא כיסויי רצפה מבריטניה של אמצע המאה ה-18, ושוב (כמה קלישאתי) קירות טפט מסוגננות מהמאה ה-19 שיובאו מדרום צרפת באדיבות מעצב העל היהודי-צרפתי הנרי סמואל האחראי לעיצוב החלל הפנימי.
 
 
 
הרוכש החדש, לוציאן מרדוך לצד אביו (צילום FOX)
 
בחדר האורחים תוכלו למצוא קירות זהב המעוטרים בפנינים שחורות שיובאו מחופי יפן, וישנה גם רשת מנהרות תת קרקעיות העוברת ברחבי האחוזה והמתחברת לרשת גנים, לבריכה ולחניון מקורה.
 
 
 
ואם אחרי כל זה אתם עוד צמאים למשהו, סמוך לחדר הביליארד יש מקום ל-12 אלף בקבוקי יין במרתף היינות. 
אריק גולד מחברת טרייאנגל פלאטינום, המנהלת את הליסטינג, לצד ג'ף היילנד ודרו פנטון, שיתפו פעולה עם חברת ברקשייר האטאווי כדי למכור את הנכס לקונה המאושר, והמעושר.

 

החצר האחורית

 

מתחם החנייה

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE