הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוטר שירה למוות באישה בביתה צפוי לעמוד לדין בגין רצח
אטאטיאנה ג'פרסון שיחקה במשחקי וידאו ביחד עם אחיינה בן ה-8 כאשר הם שמעו רעש מחוץ לבית. כעבור שניות היא נורתה למוות ע"י השוטר, שלא הזדהה כאיש חוק ולא נתן לה אפשרות להשליך את האקדח שהיה ברשותה (ושנרכש באופן חוקי)

חבר מושבעים גדול בטקסס קבע כי קיימת תשתית ראיות מספקת על מנת להאשים את אהרון דין, שוטר לשעבר במשטרת פורט וורת', ברצח, וזאת לאחר שירה למוות באטאטיאנה ג'פרסון בת ה-28 לפני כחודשיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אהרון דין, השוטר שיועמד לדין בגין רצח (צילום: משטרת פורט וורת')

 

דין בן ה-35 נעצר זמן קצר לאחר שירה באישה מבעד חלון ביתה, אך החוק בטקסס קובע כי רק חבר משובעים גדול יכול להחליט אם להגיש כתב אישום כנגד שוטר.

כזכור, שכנתה של ג'פרסון התקשרה למשטרה והלינה על כך שדלת ביתה נותרה פתוחה. דין הגיע למקום והחל לבדוק את חלונות הבית כאשר זיהה את ג'פרסון, ששיחקה עם אחיינה, פתח באש והרג אותה.

דין התפטר יומיים לאחר הירי, ושעות ספורות לאחר מכן נעצר ע"י רשויות החוק. אחיינה של ג'פרסון, רק בן 8, סיפר כי הוא ודודתו שיחקו במשחקי וידאו כאשר הם שמעו רעש מחוץ לחלון. ג'פרסון לקחה את האקדח שהיה ברשותה (ונרכש באופן חוקי) והלכה לבדוק את מקור הרעש.

 

 

בסרטון שפורסם מתוך מצלמת הגוף של דין נשמע השוטר צועק לעברה "תראי לי את הידיים, תראי לי את הידיים" ויורה לעברה כעבור פחות משניה. העובדה שלא הזדהה כשוטר ולא נתה לה הזדמנות להשליך את הנשק הובילה להגשת כתב האישום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE