הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אזרח איראני חמוש בסכינים נעצר בסמוך לאתר הנופש מאר-א-לאגו בפלורידה
לפי הדיווחים מפאלם ביץ', ברשותו של החשוד נמצאו כלי הנשק, לרבות סכין מצ'טה, כמו גם יותר מ-20 אלף דולר במזומן. האירוע מצטרף לשורה ארוכה של תקריות דומות שהתרחשו בתוך ובקרבת אתר הנופש שבבעלותו של הנשיא

רשויות החוק בפאלם ביץ' שבפלורידה עצרו מוקדם יותר היום (שישי) אזרח איראני שהסתובב בקרבת אתר הנופש מאר-א-לאגו, הנמצא בבעלותו של הנשיא טראמפ, כשברשותו כלי נשק וכמות גדולה של מזומנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אתר הנופש מאר-א-לאגו בקרבתו נעצר האזרח האיראני מוקדם יותר היום (צילום: AP)

 

לפי הדיווח, שוטרי משרד השריף עצרו את הגבר - שזוהה כמסעוד יארלזולה - לאחר שהתקבלו דיווחים על אדם חשוד. בחיפוש שנערך בתיקו נמצאו סכין מצ'טה, מכוש, 2 סכינים נוספים ו-22 אלף דולר במזומן. עוד אמרו במשטרה כי ביצעו חיפוש ברכב שכור שהיה תחת שמו של החשוד ושאותר במגרש חנייה בנמה"ת פאלם ביץ', אך לא נמסר פירוט לגבי מה שנמצא בו.

על אף שהנשיא טראמפ לא שהה באתר הנופש (הוא חזר לוושינגטון די. סי. בתחילת השבוע), העובדה שאזרח איראני עם כלי נשק נעצר במרחק של כארבעה מייל (כ-6 וחצי ק"מ) בלבד ממאר-א-לאגו מעוררת דאגה רבה. לפי הדיווחים בעיר, יארלזולה נעצר בגשר Flagler Memorial - מרחק נסיעה של כעשר דקות מאתר הנופש.

המשטרה חוקרת את האירוע במקביל לכך שדיווח נמסר לשירות החשאי. בשלב זה, לא ברור מה יארלזולה ניסה לעשות, אולם הוחלט שהוא יישאר בבית המעצר של מחוז פאלם ביץ' עד להודעה חדשה.

 

 

האירוע המשונה מצטרף לשורה ארוכים של אירועים דומים, בהם היו מעורבים בעיקר אזרחי סין. כזכור, בשנה שעברה נעצרה אישה סינית לאחר שהצליחה לעבור את עמדות הביטחון באתר נופש כשברשותה דיסק און קי שעליו תוכנות זדוניות.

האישה, יוג'ינג ז'אנג ניגשה אל סוכן השירות שתפקידו לסרוק מבקרים הנכנסים לאתר הנופש. היא הציגה בפניו שני דרכונים סיניים עם תמונתה עליהם ואמרה כי היא רוצה להיכנס לבריכה. הסוכנים לא הצליחו למצוא את שמה ברשימת המוזמנים. בכיר במקום אמר כי אדם בשם ז'אנג היה חבר מועדון, ולמרות שלא ענתה באופן ברור אם מדובר בקרוב משפחתה, הנהלת המקום אישרה לה להיכנס למתחם מתוך הנחה כי הם מקורבים.

חשדם של עובדי המקום החל להתעורר לאחר שז'אנג לא הצליחה להסביר מדוע היא נמצאת במקום. בסופו של דבר אמרה האישה כי היא נמצאת במקום כדי להשתתף באירוע של ארגון בשם איגוד הסינים-האמריקנים בארצות הברית. עובדי המקום ביררו ומצאו כי אין אירוע כזה במקום.

רק השבוע דיווחנו כי מאבטח מפורט לודרדייל נעצר לאחר שאיים לרצוח את הנשיא טראמפ. בסרטון שפרסם באמצעות שירות "פייסבוק לייב" אמר החשוד, צ'ונסי לאמפ, כי "הוא הרג את המנהיג שלי, אז אני חייב להרוג אותו".

 

צ'ונסי לאמפ איים להרוג את הנשיא טראמפ ב"פייסבוק לייב" (צילום: Getty Images / משרד השריף במחוז בראוורד)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE