הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרימה: קימברלי מיישבת את העניין אחת לתמיד "הלכתי לתמוך בטריסטן ולא להפך!"
האקס הבוגדני של קלואי, אחותה של קים קרדשיאן, קיבל אורח לא צפוי - קים קרדשיאן הגיעה לפרגן לשחקן הכדורסל. מה זה אומר לגבי העתיד של תומפסון ו'הקרדשיאנ'ס'

טריסטן תומפסון עושה את דרכו חזרה לחיק המשפחה המפורסמת בעולם. כידוע, טריסטן, בן זוגה לשעבר של קלואי קרדשיאן ואב בתה, מנסה לזכות שוב באמון השבט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קדימה טריסטן!

קים קרדשיאן פנתה לרשת החברתית וצייצה, קבל עם ועדה, שהיא לא, בניגוד לשמועות, קראה קריאות 'בוז' לעברו של תומפסון במהלך משחקו של שחקן הכדורסל.

"הייתי שם כדי לתמוך בו! והרעתי 'קדימה טריסטן!!!'", מגיבה כוכבת הטלוויזיה בת ה-39.

"אני לעולם לא אבוז למישהו. אני לא הולכת לשנוא אלא כדי להריע!", מתעקשת קים.

 

באו לכבד, קניה ווסט וקים קרדשיאן

הנוכחות של קים וקנייה ווסט בשולי המגרש לא השפיעה לרעה על שחקן קבוצת קליבלנד קאבלירס – הוא השיג 17 נקודות ועשרה כדורים חוזרים, במשחק שהסתיים, בסופו של דבר, בניצחון של הלייקרס.

עוד רמזים שתומפסון עושה עבודה טובה: בעת שהותו בלוס אנג'לס, נכח טריסטן בטקס 'שירות יום ראשון' של קנייה ווסט ('סאנדיי סרוויס'). הוא גם בילה בחיק המשפחה הראשונה, כשלקח חלק במסיבת חג המולד.

שנים קשות עוברות על קלואי וטריסטן, שנקשר לסיפורי בגידה בזמן שהשניים היו בקשר. בפברואר האחרון שמו נקשר לג'ורדין וודס, חברתה הטובה של קיילי ג'נר, שהכחישה שהשניים 'היו ביחד'. באפריל צצו שמועות נוספות אודות אי נאמנותו כלפי קלואי ההריונית.

 

טריסטן תומפסון

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE