הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ט בלו (שוב) מייקרת את עלות שליחת המזוודות
מעתה החברה תגבה 35 דולר עבור המזוודה הראשונה ו-45 עבור השנייה, אך הנוסעים יוכלו לקבל הנחה קטנה אם יבצעו את העסקה לפני הצ'ק אין; "המהלך נועד לשפר את השירות" אמרו בג'ט בלו

בפעם השנייה בתוך שני וחצי, ג'ט בלו מייקרת את עלות שליחת מזוודות בבטן המטוס, כך הודיעה השבוע חברת התעופה מניו יורק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

עד כה, נוסעים בחברת הלואו קוסט הפופולארית נאלצו לשלם 30 דולר כדי לשלוח את המזוודה הראשונה ו-40 דולר עבור המזוודה השנייה. כעת, המחירים יעלו ל-35 דולר ו-45 דולר, בהתאמה. לפי הודעת החברה, השינוי יהיה תקף עבור מי שירכוש כרטיס מהיום (חמישי) ואילך.

באוגוסט 2018 ג'ט בלו בחרה לייקר את שירות שליחת המזוודות, שעד אותם ימים עמדה על 25 דולר בלבד, ובכך היא יישרה קו עם חברות תעופה אמריקאיות נוספות, לדוגמה אמריקן איירליינס, דלתא ויונייטד. חברת הלואו קוסט המובילה בארה"ב, סאות'ווסט, עדיין מאפשרת לשלוח 2 מזוודות בבטן המטוס ללא עלות נוספות.

לפי נתוני משרד התחבורה בארה"ב, גביית תשלום על שליחת המזוודות הניבה לג'ט בלו רווח של 270 מיליון דולר במהלך תשעת החודשים הראשונים של 2019, עלייה של 14% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. נתוני הרבעון האחרון טרם פורסמו.

 

מי שישלם על המזוודה במעמד הצ'ק אין ייפרד מ-30 דולר (צילום: Shutterstock)

 

חשוב לציין כי ג'ט בלו מציעה הנחה של 5 דולר למי שישלם על שליחת מזוודה באמצעות האתר או האפליקציה, בתנאי שהעסקה תבוצע 24 שעות או יותר לפני מועד ההמראה. כלומר, מי שימתין למועד הצ'ק אין (24 שעות לפני הטיסה) ייאלץ להיפרד מ-30 דולר עבור המזוודה הראשונה.

בחברת התעופה טענו כי המהלך לא נועד להגדיל את הרווח, אלא לייעל את השירות: "מדובר בתמריץ עבור הנוסעים, ובעזרתו נוכל להפוך את ההליך הצ'ק אין לפשוט יותר ולשפר את שירות הלקוחות", אמרו בג'ט בלו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE