הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גוגל הפכה לחברה הרביעית בארה"ב ששוויה חוצה את רף טריליון הדולר
מנייתה של אלפבית, חברת האם של גוגל, חצתה את רף טריליון הדולר והצטרפה ליתר ענקיות עמק הסיליקון שכבר הגיעו להישג המיוחל. אנליסט בוול סטריט: "ההערכה היא שהמנייה תמשיך לעלות בזכות חטיבת הפרסום"

על אף שקיים חשש מפני השפעתן של חברות הענק בעמק הסיליקון על תעשיית התקשורת והפרסום, המשקיעים בוול סטריט ללא ממש מודאגים וממשיכים לרכוש את המניות של אותן חברות. השבוע הפכה חברת האם של גוגל, אלפבית, לחברה הרביעית שחוצה את רף טריליון הדולר בשווי השוק שלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

אלפבית מצטרפת לאפל, שהפכה באוגוסט 2018 לחברה האמריקאית הראשונה שהגיעה להשיג המרשים. כעבור חודש הצטרפה אליה גם אמזון, ובשנה שעברה מיקרוסופט הפכה לחברה האמריקאית השלישית שמגיעה לרף השווי העצום.

מייקל לווין, אנליסט בכיר ב-Pivotal Research Group, הסביר מדוע המשקיעים בוחרים בגוגל: "הדו"ח הרבעוני של אלפבית הצביע על עלייה מרשימה בנתוני המכירות בחטיבת הפרסום שלה, וההערכה היא שהמנייה תעלה באופן משמעותי ככל ש-2020 תימשך ומועד הבחירות בארה"ב יתקרבו", הוא אמר.

במהלך השנה האחרונה, ארבע החברות הללו רשמו עליות משמעותיות בשווי המנייה שלהן: אלפבית גדלה ב-36%, פייסבוק ב-50%, מיקרוסופט ב-58% ואפל ב-108%. לשם השוואה, מדד ה-S&P500 (שכלול של 500 החברות השוות ביותר בוול סטריט) עלה בתקופה זו ב-30.4%.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE