הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דלתא רשמה הכנסות שיא ב-2019, העובדים יזכו לבונוס בגובה 2 משכורות
בפעם השישית ברציפות, חברת התעופה האמריקאית הודיעה כי תחלק בונוסים לעובדים, אם כי הפעם מדובר במענק הגדול ביותר בתולדות החברה, שנהנתה ממחירי הדלק היחסית נמוכים ומהביקוש הגבוה לטיסותיה

בשבוע שעבר חשפה חברת התעופה האמריקאית, דלתא איירליינס, את נתוני הרבעון האחרון של 2019: מחירי הדלק היחסית נמוכים, הביקוש הגבוה מצד הנוסעים והעובדה שהחברה לא נאלצה להתעסק בקרקוע מטוסי ה-737MAX הובילו לכך שדלתא סיימה את השנה בצורה מסוימת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דלתא תעניק לעובדיה בונוס השווה ל-17% משכרם (צילום: Shutterstock)

 

דלתא דיווחה על עלייה של יותר מ-8% ברווח במהלך הרבעון, והצביעה על עלייה גדולה עוד יותר (מעל 9%) ברווח ממחלקות הפרימיום (מחלקת עסקים ומחלקת תיירים פלוס). הבוקר (שני) הודיעה חברת התעופה מג'ורג'יה כי היא מתכוונת לתגמל את עובדיה בעקבות השנה המצוינת.

לפי ההודעה, החברה תעניק ל-90 אלף עובדיה (כולם מלבד הבכירים בחברה) מענקים בשווי כולל של 1.6 מיליארד דולר. דהיינו, עשרות אלפי העובדים יקבלו בחודש פברואר תוספת של 17%, סכום השווה לשתי משכורות. אד באסטיאן, מנכ"ל דלתא, התייחס להחלטה להעניק את הבונוסים המכובדים: "אנחנו משפחה, ולא היינו יכולים לעשות דבר בלי 90 אלף העובדים. לכל אחד מהם מגיע הקרדיט על עבודתם הקשה".

מדובר בשנה השישית ברציפות שדלתא מעניקה בונוסים לעובדים, אולם המענק הנוכחי גבוה באופן משמעותי לעומת קודמיו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE