הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשש בלוס אנג'לס: נוסע נדבק ב"נגיף הסיני המסתורי" ועבר בנמה"ת LAX
הנוסע נחת בטיסה ממקסיקו סיטי ולא ברור אם הוא ביקר בסין לאחרונה, אך הוא אושפז בבית החולים לאחר שהתגלו תסמינים הדומים לאלו שנדבקו ב"קורונה וירוס", שעד כה גבה את חייהם של 17 בני אדם

נוסע שנחת אמש (רביעי) בנמל התעופה LAX בלוס אנג'לס פונה לבית חולים כדי לעבור סדרת בדיקות, וזאת על רקע החשש שהוא נדבק בנגיף ה"קורונה וירוס" שגרם למותם של לפחות 17 בני אדם במזרח הרחוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מטוס של חברת אמריקן איירליינס ב-LAX (צילום: Shutterstock)

 

הית' מונטגומרי, דובר נמל התעופה, הסביר שהנוסע נחת בטיסת אמריקן איירליינס ממקסיקו סיטי (AA2546) בסביבות השעה 6:30 בערב, אך בשלב זה לא ברור אם בירת מקסיקו הייתה היעד שממנו יצא, או שמא הוא רק עשה קונקשן בעיר.

כזכור, בשבוע שעבר נודע כי אנשי המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) יערכו בדיקות רפואיות לנוסעים שיגיעו בטיסות מסין לשלושה נמלי תעופה, לרבות ניו יורק קנדי, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס. שלשום הודיע ה-CDC כי הוחלט לבצע את הבדיקות גם באטלנטה ושיקגו, וזאת לאחר שנוסע שנחת בסיאטל אושפז בבית החולים בעקבות הידבקות בנגיף.

 

מודדים חום לנוסעים עם נחיתתם מסין (צילום: מתוך יוטיוב)

 

מאמריקן איירליינס נמסר כי "הנוסע קיבל טיפול רפואי עם הנחיתה בלוס אנג'לס ופונה לבית החולים. הצוותים שלנו נמצאים בקשר ישיר עם אנשי ה-CDC ורשויות הבריאות המקומיות כדי לתאם את הנהלים שיסייעו למנוע את התפרצות הנגיף".

ב-CDC סבורים כי מקור התפרצות המחלה בחיות, אך רשויות הבריאות בסין דווקא טוענות כי הווירוס עובר רק בין בני אדם. הבהלה נובעת בעיקר מהעובדה שגם מחלת הסארס שייכת למשפחת הקורונה וירוס. עם זאת, ב-CDC הוסיפו כי הווירוס עלול להפוך למסוכן יותר, ולכן ישנו רצון גדול שלא לאפשר את התפשטותו ברחבי ארצות הברית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE