הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד למעורבות של כנופיות בקטטה אלימה שפרצה בבית ספר בוואלי לוס אנג'לס
נער בן 15, שאינו לומד בבית הספר או באף בית ספר במחוז, נעצר בחשד שדקר בעזרת מספריים תלמיד בחטיבת הביניים בשכונת לייק בלבואה. לא ברור מה הוביל לאירוע הקשה, אולם נבדק החשד לפיו הנער התוקף משויך לכנופיות האלימות

משטרת לוס אנג'לס עצרה אתמול (חמישי) נער בן 15 בחשד לתקיפה באמצעות נשק קטלני, וזאת לאחר שהוא ונער נוסף נדקרו במהלך קטטה אלימה שפרצה מחוץ לבית ספר בשכונת לייק בלבואה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מימין: הקטטה האלימה; משמאל: רגעי המעצר של הנער (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

לפי הדיווחים, האירוע התרחש בחטיבת הביניים מלהולנד ברח' ואן-אואן בשכונה בסביבות השעה 3:00 אחר הצהריים. בתיעוד ששותף ברשתות החברתיות ניתן לראות את הנער כשהוא מחזיק בחפץ חד כלשהו, ככל הנראה מספריים.

חקירת המשטרה ארכה שעות ארוכות, שכן התלמידים שראו את התקרית מסרו גרסאות סותרות. בסופו של דבר החוקרים הצליחו להבין כי הנער בן ה-15, שאינו לומד בבית הספר או באף מוסד לימודי במחוז, הוא זה שעומד מאחורי האירוע האלים. לפי רודי פרז מה-LAPD, הנער הועבר לבית החולים לאחר שספג חבלות וחתכים בראשו. נער נוסף, רק בן 12, פונה אף הוא לבית החולים, שם הוא מאושפז במצב בינוני.

חוקרי המשטרה חושדים כי יש קשר בין האירוע לבין הכנופיות האלימות שפועלות באזור: "זה הכיוון כרגע, אך אנחנו בודקים את כל הסרטונים והתמונות מזירת האירוע כדי למצות את החקירה עד תום", אמרו במשטרה, שהוסיפו כי היום יתוגבר מערך האבטחה סביב המקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE