הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קשה לפיצוח: יתרונותיו הבריאותיים של גלעין האבוקדו יפתיעו אתכם
בזמן שרובנו רגילים לזרוק את גלעין האבוקדו, או אפילו לנטועו מחדש, הוכח כי הרבה מן היתרונות הבריאותיים המיוחסים לפרי הטעים טמונות דווקא בגלעין

בזמן שרובנו רגילים לזרוק את גלעין האבוקדו, או אפילו לנטועו מחדש, הוכח כי הרבה מן היתרונות הבריאותיים המיוחסים לפרי הטעים טמונות דווקא בגלעין. נשמע קצת פרובלמטי, אנו יודעים, בהתחשב בקושי הגלעין – אך אל דאגה, אתם יכולים לצרוך אותו ללא בעיה, ואפילו להנות משייק מרענן שיחזק את גופכם וישפר את בריאותכם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה

קחו כמה דקות לגלות מה הם היתרונות הבריאותיים הגלעין הקשיח, ואולי פעם הבאה שתחתכו אבוקדו לא תזרקו חלק ממנו לפח האשפה.

מסתבר ש-70% מנוגדי החמצון בפרי הטעים טמונים בגלעין, אותו רובנו זורקים. אוניברסיטת פנסילבניה פרסמה לאחרונה מחקר אודות יתרונותיו הבריאותיים של גלעין האבוקדו, מחקר שמצא כי נוגדי החמצון שבגלעין עוזרים להוריד ולמנוע כולסטרול גבוה, לחץ דם, דלקתיות, סכרת ואף לחזק את המערכת החיסונית.

יתרה מכך, נמצא כי לגלעין מאפיינים אנטי-דלקתיים ואנטי-פטרייתיים. "על חולי לב לאכול אבוקדו, יחד עם הגלעין", כך טוען ד"ר תום ווו, זוכה פרס קהילת הסרטן האמריקני.

לפניכם 5 יתרונות בריאותיים המיוחסים לגלעין האבוקדו.

 

  1. טיפול בזיהומים

גלעין האבוקדו יכול למנוע זיהומים שיכולים להוביל לביות רפואיות כרוניות כגון: ארטריטיס, מחלות לב, שבץ ואף סרטן. פרי האבוקדו מכיל רמות גבוהות מהרגיל של נוגדי חמצון; 'טאנין', סוג של נוגד חמצון המצוי בפרי, הינו אנטי דלקתי, משכך כאבים, מטפל בנפיחות ומחזק פרקים.

  1. שיפור מערכת העיכול

יתרון נוסף הטמון בגלעין האבוקדו היא היכולת לטפל בבעיות שמקורם במערכת העיכול, תודות לנוגדי חמצון וסיבים תזונתיים. מערכת העיכול שלכם תודה לכם על שילוב גלעיני האבוקדו בדיאטה שלכם.

  1. שיפור עורכם

גלעין האבוקדו הוא המאכל המושלם עבור עורכם; הוא משקם את מצבורי חלבון הקולגן, שבתורם ממצקים את עורכם, מונעים קמטים, נלחמים בנזקים, הנגרמים לתאי העור על ידי רדיקלים חופשיים, ומשפרים את מראה ומרקמו הכללי של עורנו.

 

אילוסטרציה

  1. תורם לתחושת שובע ממושכת

גלעין האבוקדו עשיר בסיבים, כאלה שיעזרו לכם להרגיש שבעים לאורך זמן ממושך. יתרה מכך, הם יסייעו לכם לפקח על רמות הסוכר בדם – הווה אומר, אם רמת הגלוקוז בדם נמוכה במהלך היום, הסיכוי שתתפתו לצרוך מאכלים לא בריאים או מזיקים נמוך יותר.

  1. נאבקים בתאים סרטניים

מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת קולומביה בשנת 2013, מצא כי לתמצית הגלעין הבריא מאפיינים אפופטוטיים המשפיעים על תאים סרטניים בדם (לוקמיה). גופים אפופטוטיים אלו מביאים למותם של התאים הסרטניים – ומשאירים במקום משאירים תאים בריאים ויציבים. בנוסף, גלעינים אלו מכילים תרכובות שונות המסייעות להאט את התפתחותם של גידולים סרטניים.

ועכשיו למתכון פשוט ובריא לשיק אבוקדו

מצרכים:

  • כוס חלב לבחירתכם (כוס מים גם תעשה את העבודה)
  • אגס
  • תרד (2 חופנים)
  • גלעין אבוקדו (1/2)
  • אבוקדו (1/2)
  • תפוח (1/2)
  • שבבי ג'ינג'ר (קורט)

אופן הכנה:

ערבבו את כלל המצרכים בבלנדר עד לקבלת שיק אחיד וסמיך, מזגו לכוס ותהנו.

 

אילוסטרציה

העיקר שתהיו בריאים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE